jo_c_ke Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload8/clp153.jpg http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload8/clp147.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Byter den ut deluxo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 gillade första bilden mest. bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Byter den ut deluxo? Sabre Turbo står där. Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 det är en cuban hermes som stå där jag parkerade där ba för skojj skull sen det är en ny motor jag lagt in som ni vet vart jag stulit från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toidi Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 det är en cuban hermes som stå där jag parkerade där ba för skojj skull sen det är en ny motor jag lagt in som ni vet vart jag stulit från fan va ful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepe Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Grymm, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Ful, faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload8/clp153.jpg http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload8/clp147.jpg Du har inga textures på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Ful,faktist Sluta klaga och bättre själv ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Sluta klaga och bättre själv ( ) Så man måste göra bättre själv för att få kritisera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 precis, sa ju bara vad jag tyckte. Det finns bättre, därmed är den ful...lite svårt att förklara. Men du, väx upp, kom tillbaka om nått år så kan vi snacka igen... idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
matticoool Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 (redigerad) . Redigerad 9 maj, 2008 av matticoool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Att kritisera är väll inte att säja att den var ful? Att kritisera är att hjälpa till säja vad som är fult vad som man kan göra bättre osv. Det är vad jag har hört. Rätta mig om jag har fel... Du sa vad du tyckte "Ful" vad är fult?! Sen så var väl inte "Sluta klaga och gör bättre själv" Sådär jätte bra heller men. Tycker den var fin. Lite kantig "motor" men annars O.K Jo att kritisera är som du säger att berätta vad som kan göras bättre. Inte att säga "vad ful". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Jo att kritisera är som du säger att berätta vad som kan göras bättre. Inte att säga "vad ful". Precis! Och det verkar som att några (syftar inte på någon direkt) här på sajten skulle behöva lära sig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 24 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2003 Ful, faktist det va faktist min första mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 det va faktist min första mod om du tränar lite kan du spöa han på moddar () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts