Henrik Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Vad ska man göra för att komma till Staunton Island och Shoreside Vale? Det står ju bara att bron är under reparering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 15 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2002 Det är bara att jobba på med uppdragen i Portland. Det sista uppdraget gör du hos Salvatore uppe på huset på kullen där man kan se fyren o stranden. Han säger nåt i stil med att: I have one final mission for you eller nåt. Efter det uppdraget är bron reparerad. Men jag gjorde "misstaget" att göra detta uppdraget när jag fortfarande hade "arbetsgivare" kvar. För när du väl åkt över bron till Staunton Island försvinner dina arb. givare i Portland. Så gör detta sist om du vill spela alla missions i Portland. Jag har precis formaterat o börjat om från början. Det var en massa roliga missions jag hade missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Formaterat? Spar lite tid genom att välja ´New game´ nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 Eh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 man kan göra en kod så man kommer över snabbare! det e ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 7 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2002 va för kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 va för kod? Så ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts