GTA_Snubbe 2 Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 När kommer GTA san andreas ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 vem har sagt att det BLIR san andreas som blir nästa gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 jag har läst de nån stans men ... de kommer väl ut i januari va va :'( :'( :'( :'( :'( hoppas jag...... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Inte bekräftat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Men högst troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 vem har sagt att det BLIR san andreas som blir nästa gta? det är fan klart att gta san andreas är nästa gta det stå på gta world dom får reda på det offtast snabbast och det stod på non gta sida att relase datumet var 19:december 2003 MEN INGET ÄR SÄKERT FÖRUTOM ATT GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 det är fan klart att gta san andreas är nästa gta det stå på gta world dom får reda på det offtast snabbast och det stod på non gta sida att relase datumet var 19:december 2003 MEN INGET ÄR SÄKERT FÖRUTOM ATT GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL Men fatta! Inget är bekräftat, allt snack om San Andreas är bara spekulationer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Det kommer att heta Gta: San Andreas klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 JAG VET ATT DET KOMER HETA SAN ANDREA JAG E SÄKER. SEN JAG SÅ TVÅ BILDER PÅ VICE CITY SÅ HAR JAG TITTAT PÅ ALLA SIDOR OCH DET HAR INTE STÅTT NÅT OM NÅT GTA 4 SOM VISSA HÄR INNER YRAR OM FÖRENS GTA VICE NÄSTAN SLÄPPTES OCH GTA 4 KOMMER NOG VA ETT NÄTVERKS SPEL ÖVER INTERNET OCH DET HAR STÅTT OM DET ÄR MÖJLIGT SÅ SLÄPPS DET NONGON 2004 OCH SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL HELT KLART ALLA GTA SOM INTE ÄR 3D HAR HETAT I DENNA ORDNINGEN VARFÖR SKULLE DET DÅ KOMMA UT ETT ANNAT GTA DET ÄR OMÖJLIT GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL DOM HAR EN DEL IMFORMATION OM NÅGRA SAKER REDAN OCH DET SKULLE DOM INTE BÖRJA SKRIVA NER OM DET INTE ÄR NÄSTA SPEL DET FINNS TILLOCHMED WISHLIST OM DET DET E ÖVER 40000 ÖNSKNINGAR OM SPELET REDAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 JAG VET ATT DET KOMER HETA SAN ANDREA JAG E SÄKER. SEN JAG SÅ TVÅ BILDER PÅ VICE CITY SÅ HAR JAG TITTAT PÅ ALLA SIDOR OCH DET HAR INTE STÅTT NÅT OM NÅT GTA 4 SOM VISSA HÄR INNER YRAR OM FÖRENS GTA VICE NÄSTAN SLÄPPTES OCH GTA 4 KOMMER NOG VA ETT NÄTVERKS SPEL ÖVER INTERNET OCH DET HAR STÅTT OM DET ÄR MÖJLIGT SÅ SLÄPPS DET NONGON 2004 OCH SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL HELT KLART ALLA GTA SOM INTE ÄR 3D HAR HETAT I DENNA ORDNINGEN VARFÖR SKULLE DET DÅ KOMMA UT ETT ANNAT GTA DET ÄR OMÖJLIT GTA SAN ANDREAS ÄR NÄSTA SPEL DOM HAR EN DEL IMFORMATION OM NÅGRA SAKER REDAN OCH DET SKULLE DOM INTE BÖRJA SKRIVA NER OM DET INTE ÄR NÄSTA SPEL DET FINNS TILLOCHMED WISHLIST OM DET DET E ÖVER 40000 ÖNSKNINGAR OM SPELET REDAN 1. Lär dig stava! 2. Avaktivera Caps Lock! 3. Dom flesta tror att nästa GTA blir San Andreas. Jag tror också det! Men inget är bekräftat! Det är fortfarande bara vad alla tror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 1. Lär dig stava! 2. Avaktivera Caps Lock! 3. Dom flesta tror att nästa GTA blir San Andreas. Jag tror också det! Men inget är bekräftat! Det är fortfarande bara vad alla tror! jag hade brottom när jag skrev men det är klart att san andreas är nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 vem har sagt att det BLIR san andreas som blir nästa gta? Hehe... jag från allra första början! Om ni inte tror mig så fråga Hultenius eller Blauqe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Oskar3 Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Läs allt detta! det står att gta San Andreas kanske kommer ut slutet av 2004! http://www.gtasajten.com/nextgta.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Läs allt detta! det står att gta San Andreas kanske kommer ut slutet av 2004! http://www.gtasajten.com/nextgta.php DET ÄR HELT FEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Jasså? Vad är det som är fel då Mr. lulle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 ALLA GTA SOM INTE ÄR 3D HAR HETAT I DENNA ORDNINGEN VARFÖR SKULLE DET DÅ KOMMA UT ETT ANNAT GTA DET ÄR OMÖJLIT Fel!!! det e bara på ettan banorna hette så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Man vet ALDRIG om nånting e sant.... ! jag har varigt med om massa saker som t.ex när vi beställde bostream... dom sa : -Det kommer om 3 veckor. Det tog : 3 MÅNADER ! litar inte på nått som har me sånt o göra nu längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 a men asså de e ju typ så att Gta san andreas kommer ut eller inte vet inte riktigt...för att jag har kollat många topics om gta san andreas...och dom flesta som kan mycke om Gta San andreas har sagtt att de kommer ut...men har också hört att de e en bluff....så jag vet inte vad man ska tro igentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daggeman Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 Det kommer den 29:Oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tejwarius Skrivet 22 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2004 DET ÄR HELT FEL Nja, Hultenius hade nog helt rätt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts