jimmy_12_ Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 hur får man gänget att följa efter i vice city hultan svara nu eller nån annan GTA:VICE CITY ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 (redigerad) Hehe, bara för att Hultenius är admin så vet han nog inte allt I Diaz herrgård, till höger när du kommer in. Där är det ett rum med lite soffor och nån TV, det brukar kallas "mysrummet". Har du 100% klarat så är det 3 livvakter där med rosa ringar framför. Gå bara in i ringarna så följer dom efter. Redigerad 16 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 det är inte alls några liv vakter i det rummet i diaz hus med 2 soffer och ett bord och en tv med massa priser på och jag har en save med 100 procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 (redigerad) Jo, dom är där ibland. Säg inte emot, jag vet ju att dom finns där! Redigerad 16 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Är dom där ibland bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Ja, lite konstigt men dom är bara där lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy_12_ Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 jag har klarat ut det men har bara 64 procent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Du har en massa kvar grabben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 hehe.. jag har typ bara 15% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 jag har bara 17 % de e skitsvårt o klara första uppdraget hos den där gubben på kaféet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 jag har bara 17 % de e skitsvårt o klara första uppdraget hos den där gubben på kaféet! Cubans? Har du bara 17% och är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy_12_ Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 vad ska man göRA FÖR ATT FÅ MER HAR KLARAT ALLA UPPDRAG det var lätt i lätt lätt mm vad ska man göra då för att få 100 procent då svara snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Man får inte hundra procent snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Man får inte hundra procent snabbt. Han ville ha svar snabbt. Hitta paket, gör rampages, hoppa på Unique Stunts, kör streetrace och hotring, bloodring och dirtring, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 ja har 100 och 65% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 (redigerad) Oj intresseklubben antecknar Redigerad 18 september, 2003 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 orka klara 100%... laddade bara hem en savegame, å pang tjoffs så hade man klarat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 orka klara 100%... laddade bara hem en savegame, å pang tjoffs så hade man klarat det! det är ju inte alls lite fuskit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Cubans? Har du bara 17% och är där??? ja va skulle ja annars ha:blink: ja har iof itne gjort rampages etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 Vice City e ju Skit enkelt FFS!!!!! Jag kan nog klara det med en hand bunden vid snorren om jag vill det.... JÄVLIGT ENKELT SÄGER JAG BARA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts