Warmedal Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Vilken är er favo radikanal? Min är game fm... min favo radio kanal är ju såklart mp3 spelaren..då får man ju välja sin egen musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 min favo radio kanal är ju såklart mp3 spelaren..då får man ju välja sin egen musik MP3 spelaren är ingen radiokanal Min favorit ChatterBox för att det snackas så mycket skit där. Lyssnade mycket på game FM förrut nu blir det mest MP3 playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 MP3 spelaren är ingen radiokanal Min favorit ChatterBox för att det snackas så mycket skit där. Lyssnade mycket på game FM förrut nu blir det mest MP3 playern bil raido kanal då..det går ju bara att spela den i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag fattar inte ett jota... På rise FM så säger andre the accelerator att dom håller till vid observatoriet, men när jag flög dit med dodon så var det tomt där... RISE FM håller till mittemot hideouten på staunton Island Andre nämner väl aldrig obeservatoriet?? Han snackar om nåt planetarium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 bil raido kanal då..det går ju bara att spela den i bilen MP3 spelaren är ingen bilradiokanal heller. RADIO och MP3 spelare är två helt olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 MP3 spelaren är ingen bilradiokanal heller. RADIO och MP3 spelare är två helt olika saker vet du inte att man kan lägga in mp3låtar i spelet... som man kan ha som radio i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 vet du inte att man kan lägga in mp3låtar i spelet... som man kan ha som radio i bilen Klart jag vet att man kan lägga in sina egna MP3. Men ni fattar ju inte att MP3 playern och RADIO inte är samma sak. Frågan gällde vilken är din favorit RADIOkanal eftersom MP3 playern inte är RADIO!! så kan man inte välja den. Om du säger att din favorit radiokanal är mp3playern det säger inte mig nåt för jag vet inte vad då har i din mp3 player. Men ni fattar väl att radio och en MP3 player inte är samma sak?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Klart jag vet att man kan lägga in sina egna MP3. Men ni fattar ju inte att MP3 playern och RADIO inte är samma sak. Frågan gällde vilken är din favorit RADIOkanal eftersom MP3 playern inte är RADIO!! så kan man inte välja den. Om du säger att din favorit radiokanal är mp3playern det säger inte mig nåt för jag vet inte vad då har i din mp3 player. Men ni fattar väl att radio och en MP3 player inte är samma sak?! efter som man kan välja mp3 som radiostation i gta3 så räknas den ju som en radiokanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) haha du fattar ju ingenting. De som gjort spelet har tänkt att Mp3 playern är fristående. Alltså att du har en riktig MP3 player med i bilen. Radio är Radio - Power Hit Radio NRJ, Rix FM. m.f.l Redigerad 11 november, 2002 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 haha du fattar ju ingenting. De som gjort spelet har tänkt att Mp3 playern är fristående. Alltså att du har en riktig MP3 player med i bilen. Radio är Radio - Power Hit Radio NRJ, Rix FM. m.f.l Du menar att Tx. Kassetband skulle kunna jämföras med Mp3 kanalen?? Jopp så e de väl...Jag har Rebel Radio från GTa2 i mp3 spelarn (hade inte så mycket annat tillgängligt...) Så för mig blir det radio iaf. Men mitt fall var ju ett undantag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 (redigerad) haha du fattar ju ingenting. De som gjort spelet har tänkt att Mp3 playern är fristående. Alltså att du har en riktig MP3 player med i bilen. Radio är Radio - Power Hit Radio NRJ, Rix FM. m.f.l DET ÄR DU SOM ÄR HELT BORTA!!!!!! Har du inte tänkt på att när man byter till mp3:n så brusar det innan precis som på de andra radiokanalerna!!! Och om man lyssnar på en mp3 låt i en bil och sedan byter bil är det ju samma låt där och den fortsätter från den andra bilen, Den statar ju inte om från början!!! HAHAHA NU FICK DU NÅTT ATT FUNDERA PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 11 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Ta det lugnt.. börjar du alltid skrika när du är oense med nån? softa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Ta det lugnt.. börjar du alltid skrika när du är oense med nån? softa! Jag lär ju skrika jävligt högt om du hör det !!!! fast, har du fattat att det räknas som radio nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Det räknas ju inte som radio fattar du inte att det finns nåt som heter RadiOoo sen finns det en liten grej som heter MP 3 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 läs vad jag skrev^^ en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 OK OK jag ger mig MP3 playern är en radio station Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Min faVvo radiokanal e LipZ106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 RISE FM håller till mittemot hideouten på staunton Island Andre nämner väl aldrig obeservatoriet?? Han snackar om nåt planetarium Det e väl nästan samma sak? eller? By the Way Bakom eller framför hideouten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Det e väl nästan samma sak? eller? By the Way Bakom eller framför hideouten? Jag tror det är bakom, ungefär vid Staunton Liftbridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 12 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2002 Enligt GTA3s officella hemsida är det huset mittemot utgången till hideouten på SI som är RISE FMs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts