fabian Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Är det nån som har märkt att det finns reklam för radiostationer som inte finns t.ex. Liberty soul FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ja deras logo ser ut som en bomb.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Gör den kan du länka en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sengångaren Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 det finns en bild vid Flygplatsen ungefär tror det är reklam för Lips 106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Lips 106 rockZ tycker jag (Jaha ni menar i spelet jag trodde i verkligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Att bero på radiostationer...har ni tänkt på att K-Jah, Rise FM och MSX inte har någon reklam...dom är väl starka nog att financiera sej själva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*kiid* Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Vilken är er favo radikanal? Min är game fm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Markera texten nedan: Rise FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Gissa Lips 106 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Markera texten nedan: Rise FM jag tycker också att rise är bra och game och mp3. men varför gjorde du texten vit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Chatterbox är bäst!! Game Fm, de påminner mig om en låt med Pluton Svea som en polare hade som heter Hip-hop är skräp!! Skit låt men den gjorde ett bra budskap:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Chatterbox är bäst!! Game Fm, de påminner mig om en låt med Pluton Svea som en polare hade som heter Hip-hop är skräp!! Skit låt men den gjorde ett bra budskap:D Jag diggar I´m the king! I'm-a rhyme till I can't rhyme no more, burn till I can't burn no more shine till there's no shine no more, till the earth can't turn no more! Until I'm 5'9 no more, I'm the king! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 K-jah, Double Cleff & mp3 för min del...fast jag orkar inte byta radiokanal så ofta så det blir lite vad som helst...i Vice City kommer jag nog gilla Flash FM,V-Rock o Wildstyle först men se`n tröttna på dom och lyssna på lite blandat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Flash, V-rock och... ööh... inga mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 she's on fire!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 LIPS 106 och Game FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Jag fattar inte ett jota... På rise FM så säger andre the accelerator att dom håller till vid observatoriet, men när jag flög dit med dodon så var det tomt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 She´s on fire, Peach and Preasure my people och I'm-a rhyme till I can't rhyme no more, burn till I can't burn no more shine till there's no shine no more, till the earth can't turn no more! Until I'm 5'9 no more, I'm the king! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 Peace and Pleasure my people Så heter väl inte låten...det är nog bara ett av hans budskap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_jon_Gotti_ Skrivet 31 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2002 shes on fire låten är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts