okka Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Godkväll, jag har lite problem med ZModeler. Jag har tänkt fixa lite med Player.dff i ZModeler, fast jag får inte in filen. Jag tar "Import" fast det kommer upp en "skicka felrapport - skicka inte" ruta. Vet nån vad felet är? Ps: finns det några player mods som gör så att Tommy får keps eller blir flint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 hmm....om zmodeller vet jag inget, men, keps hmm, du skulle ju kunna fixa till skinnet man får om man hämtar kläder värktygs butiken i north point mall, visserligen har han ju hängslen men tror inte att det syns så mycke om mn ändrar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Stäng av skrivskyddet eller liknande, kanske inte hjälper men det är värt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 har du .dff fliter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Det funkar inte att öppna en ända slags ped-modell eller nåt sånt, bara bilar och hus och så. Har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Det funkar inte att öppna en ända slags ped-modell eller nåt sånt, bara bilar och hus och så. Har samma problem. Jag har samma problem. Ingen som vet vad det är för fel? Detta kommer upp: AppName: zmodeler.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: struct.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0000fc8f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 jag har kunnat göra det men inte nu längre... den förra dff filtret kunnde man öppna player.dff men inte den nya dff filtret. ganska konstigt... jag gorde batman gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Det funka inte på det gamla för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Det funka inte på det gamla för mig. konstigt.. det funkade för mig men int nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts