Visa Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Jag bara älskar Snö-Skotrar.. Själv har jag en Ski-Doo forumla MX ... Nu har nog inte ALLA skotrar här, eftersom vi bor på olika ställen... men ändå http://www.motorsports.com/images/snow69.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 hehe, kör du runt i Stockholm med en Snö-Skoter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 hehe, kör du runt i Stockholm med en Snö-Skoter? Han.... kanske inte bor i Stockholm...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 ja håller mig till min kära cross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Han.... kanske inte bor i Stockholm...? det står ju Stockholm på hans Profile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 ja håller mig till min kära cross Håller mig till min kära elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 det står ju Stockholm på hans Profile Han har ju ett ställe i Norrland med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Håller mig till min kära elgitarr Håller min till mina kära bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Han har ju ett ställe i Norrland med. Yes Box... Xman: Bil är ju också kul.. och moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Gilalr ni snöskotrar köp nån av Slednecks filmerna i Slednecks 4 tror jag det e lyckas en snubbe med backflip på Snöskooter (!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Klart man äger en skoter!...(en skruttig gammal Ockelbo 6000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Lynx rave 800cc -05:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Lynx rave 800cc -05:a Du letade ganksa långt bak i sidorna efter den här topicen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Lynx rave 800cc -05:a Du är 91:a å han en sån skoter? visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Du är 91:a å han en sån skoter? visst Varför inte? :- S En polare har två 125or från 05. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Varför inte? :- S En polare har två 125or från 05. Jo, de låter ju mera seriöst än en 15 åring äger en 05 i skoter.. Och han tala ju som han skröt å gav lite info som tyder på att har en Detta skrev han i en annan tråd för ett tag sen Vad har ni för skotrar då jag har en ski-doo mxz rev 600cc och en lynx rave 800cc ski-doo skotern är årsmodell -04 och lynxen är -05 och jag ska köpa en polaris IQ 600cc -06:a Redigerad 1 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag har en Lynx rave 800cc -05:a Är det nödvändigt att dra upp en 2 år gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Är det nödvändigt att dra upp en 2 år gammal tråd? Nej tyvär men han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts