Hultenius Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Vill ni vara med att testa GTAsajtens MTA-server? Kl. 19:30 kör vi igång! Jag lägger ut ip & pass här men besök oss gärna på IRC om ni kan. Max 8 spelar, så om det blir fullt så är det först till kvarn som gäller! Kom ihåg att det bara är en utvärdering! Jag måste kolla trafik och stabilitet på servern. Eftersom servern står i USA kommer pingen vara rätt dålig (ca 150 för ADSL) men förhoppningsvis märker vi inte av det då MTA är så laggigt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Skulle gärna vara med och testa men jag har 56 K modem så det blir väll inte så roligt. Ja just det har ju inte GTA VC installerat heller Ha så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Ingen? Kom igen nu, slit er från "Farmen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 WIE hittade vc skivan ( spel skivan ).. är med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 laddar ner en massa saker o de går ju segare om jag spelar men jag é nog me ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Sådär, kom in alla nu! Host: gtasajten.net (OBS! Notera att det är .net!) Port: 2003 Pass: test Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 MTAclienten stängs när jag connectar :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 jag måste bara spela!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Väntar till nästa patch, annars så skulle jag bara kasta mig över den survern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Gick rätt bra ändå. Vi var 8 spelare som max och det var inte laggigare än normalt Nu stänger jag ner servern och gör några mindra ändringar så att servern är online 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Det var skoj, jag hade 150 ping i ASE, men det märktes inte. Kommer servern bara ta 8 spelare i fortsättningen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Vet inte, jag kanske skulle höja till 10? Det får inte vara för många bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 MTAclienten stängs när jag connectar :/ prova connecta från ASE, de stängs för mig om jag inte gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Sådär! Server är numera online 24h/dag 7 dagar i veckan! Om MTA-servern krashar (man vet ju aldrig med MTA..) så är den igång igen inom 5 minuter! Lösenordet är borta med. På ASE heter servern "GTAsajten.com #1 (SWE)". Host: gtasajten.net Port: 2003 Så nu är det bara att spela järnet av er! Kanske blir det lag-turneringar och sånt mellan medlemmar här på forumet när nästa version av MTA: VC släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Kanske en tävling kan hållas i MTA också? Ska instalera vc igen efter krashen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 hmm är det nån mer än jag som slutar typ vid 2 idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Hehe... lirade nyss! Jag å Hultan stod och sköt på en kille som var helt odödlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts