Holta Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Hej. Det var de två uppdragen jag ville ha hjälp med.. Om vågon här vill fixa dem åt mig skulle jag bli jätte glad.. kan sända er mitt savegame så ni gör dem från det.. Vill någon hjälpa mig? Eller vet ni någon annan sida där man kan f¨å sådan hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Tusen tack för hjälpen mna kan få här de..=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det är ju nu alla kommer hem från skolan och kan svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jepp, alla svarar nu men ingen kan hjälpa verkar det som! Har ju inte PC-versionen, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 I "dildo dodoo" flög jag och tog den "checkpointen" längst i norr och arbetade mig sen neråt ön, då var det faktiskt inte så svårt. "Bombs away" klarade jag efter lite träning bara, inte så svårt alls då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 I "dildo dodoo" flög jag och tog den "checkpointen" längst i norr och arbetade mig sen neråt ön, då var det faktiskt inte så svårt. "Bombs away" klarade jag efter lite träning bara, inte så svårt alls då. Tja. Du skulle inte villja fixa dem åt mig om jag mailar dig mitt savegame? Snälla är i akut behov av att få hjälp med dem 2 uppdragen.. Snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Holta, har du MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 ja kan kanske kan fixa åt dig, men då måste ja ha din msn om du har nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Ni uppmuntrar till synd. Mitt problem på Dildo dodo var att jag crashade två gånger på båten längst upp i norr. Dildon vill ju inte lyfta på asfalt. EvilOL - The KonkelMeester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 men du ska ju inte landa på land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Tror du det var meningen eller? man gör lätt det om man inte vill åka ut långt åt helvete i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 På Dildo Dodo körde jag bara lite hit och dit. Iofs så var det på PS2, men ändå. Jätte lätt uppdrag, fattade ingenting men jag klarade det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Ja och jag är Harald Tröjtiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 VC e ju skit enkelt, jag fattar inte varför ni hänger upp er på de uppdragen....typ de enklaste av de alla ju. Efter lite träning så går det fint fint. Har klarat det två gånger nu....skit lätt FFS! Kan klara det fler gånger om jag vill, men jag pallar inte...nu ska jag spöa andra på MTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 VC e ju skit enkelt, jag fattar inte varför ni hänger upp er på de uppdragen....typ de enklaste av de alla ju. Efter lite träning så går det fint fint. Har klarat det två gånger nu....skit lätt FFS! Kan klara det fler gånger om jag vill, men jag pallar inte...nu ska jag spöa andra på MTA. You got some nerves, kiddo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2003 Oh man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts