Mr_link Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Hur får man in fler spel i steam vill ha ts ns oo fler spel i hur?? kan nån förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Se den enda nyheten den 14 sep. på Halflife.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Du lägger dom i en mapp i Steam 2.0\Steam Cache. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Hur får man in fler spel i steam vill ha ts ns oo fler spel i hur?? kan nån förklara? Hur går det på Svenska lektionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) Vad är Steam? :"> Redigerad 15 september, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Vad är Steam?:"> För att spela cs 1.6 och halflife online måste man nu ha "steam". Fattar inte vad jag ska ladda ner dock. Vad fan är cachen på 400mb? Ska jag ta bort cs 1.5 och ladda ner 1.6 igen? Fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Steam funkade inte för mig, kunde inte skapa nytt account "Connection reset by peer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Jag förstår inte hur dom lyckades få version 1.0 av STEAm instabilare än BETAN.. Hårt arbete? Hittade dom nya coola buggar att lägga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Jag förstår inte hur dom lyckades få version 1.0 av STEAm instabilare än BETAN.. Hårt arbete? Hittade dom nya coola buggar att lägga in? haha, sant... jag har steam (380mb) men cs hänger sig direkt när man startar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 det e ju fan sammma sak som betan ja blir arg på dom NU varför kan dom inte bara släppa cz condition eller va det heter! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 loneworlf man fattar inget ju hur gör man exakt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts