AE_Dave Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det blev nej i valet om EMU Sverige är inte med i EMU hahahaha jippi!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det finns ju faktist en liknande tråd, men okej. Tycker att JA skulle vinna, bara sånna som inte vet nånting som röstar NEJ...AE_Dave, vad gör det så bra att inte införa euron då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jag älskar sveriges invånare....jipppi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jag älskar sveriges invånare....jipppi!!! ush ja skulle de ha blivit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) Jag hade inte upptäckt den andra tråden sorry, Nog vet jag nånting men jag tycker inte om att nån sorts nazistliknande man (har ni sett honom? Han liknar faktiskt en sorts nazist. ) ska bestämma över våran valuta.... Och jag vill heller inte att delar av våran skatt ska gå till tyskland bara för att de har en dålig ekonomi. *EDIT* Har du förresten tänkt på att en massa matte böcker måste också ändras, De tal som handlar om att dela på pengar mellan ett visst antal personer, till exempel hur man delar 5 :- på 2 personer. Man måste först ändra :- emblemet till € och sen måste man skriva in en ny summa siffror för att det ska stämma... Redigerad 15 september, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 asså ska ba skrivi kort för orkar ej läsa andra. det blir tyngre i fickan för alla små mynt och sen borde det bli dyrare. det har blivit de i dom flästa andra länderna tex vårtladställe i spanien så hare blivit skit mkt dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 F*n ville att det skulle bli JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det finns ju faktist en liknande tråd, men okej. Tycker att JA skulle vinna, bara sånna som inte vet nånting som röstar NEJ...AE_Dave, vad gör det så bra att inte införa euron då ? Hur fan kan du säga så? Hur fan kan du vara en sådan dålig förlorare? Hur fan kan du säga att de som röstade nej inte visste nåt! Hur fan vet du att det kanske inte är du som vet nåt? Vi lever i ett land där alla har rätt att säga sin åsikt, visst får man kritisera men inte på ditt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Sluta Bråka alla har sin egen åsikt! Själv vet ja itne va ja tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Ferkurz? Sluta bråka? Gud... han sa ganska mycket kritik som var negativt mot oss som röstade nej faktiskt se själv: "Det finns ju faktist en liknande tråd, men okej. Tycker att JA skulle vinna, bara sånna som inte vet nånting som röstar NEJ...AE_Dave, vad gör det så bra att inte införa euron då ? " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts