Jump to content

NEJ! NEJ! NEJ!

Visa
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Det är inte säkert att svenska folket bestämmer... just nu är det Göran Persson som bestämmer...

En röstning är bara för att Ministrarna och de högre stående i Sverige ska få lite råd och veta vad andra tycker, om inte Persson hade LOVAT att det skulle bli som Svenska folket röstade hade han kunnat bestämma själv att vi skulle ha EMU.

(Han gör iaf inte bara dumma saker.... :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;) så blev det ett nej da. bra. jag tycker vi klarar oss bra med svenska valutan. undra när nästa folkomröstning blir?. dem verkar itne vara så säkra.

"Denna mandatperiod ar uteslutet" sa dem. sen

"Nästa komemr troligtvis inte att vara nån folkomröstning, men det e upp till politikerna som är då."

"Förhoppningsvis blir det ny folkomröstning 2013."

RÖSTA NEJ 2013!!! :wub::P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är mycket missnöjd med valresultatet! :P Om ni kollade statistikenom var man röstade mest ja och mest nej, så såg ni att Stockholm och Skåne röstade mest ja. Speciellt rika distrikt som Danderyd, Lidingö osv. Kan det bero på att det bor många välutbildade personer där? Mest nej blev det i norra Norrland... ;):wub:;) !!!!!!!!!! Snacka om att krossa nej-sägarna! I våran stadsdel där det bor många högavlönade och välutbildade blev resultatet följande:

ja: 49%

nej: 48%

Är det bara jag som tror att detta har en anledning? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är mycket missnöjd med valresultatet! :huh: Om ni kollade statistikenom var man röstade mest ja och mest nej, så såg ni att Stockholm och Skåne röstade mest ja. Speciellt rika distrikt som Danderyd, Lidingö osv. Kan det bero på att det bor många välutbildade personer där? Mest nej blev det i norra Norrland... -_-:wub::wub: !!!!!!!!!! Snacka om att krossa nej-sägarna! I våran stadsdel där det bor många högavlönade och välutbildade blev resultatet följande:

ja: 49%

nej: 48%

Är det bara jag som tror att detta har en anledning? -_-

vad har de här med välutbildade personer att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Överklassen tjänar mer på att ha EMU..

Det där stämmer inte. Om nya företag kommer till Sverige och redan befintliga utökar sin verksamhet pga. bättre tillväxt, så skapas nya jobb vilket i högsta grad gynnar "underklassen" (gillar inte det ordet...). Om fler jobbar betyder det mer skattepengar vilket gynnar alla. :huh:

Mer inflytande i EU gynnar även det såklart alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor