Visa Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 NEJ NEJ!!!! Sverige kommer INTE att införa Euron som valuta http://invisionfree.com:54/19/132/emo/fyou.gif Inte en Chans att Ja-sidan hinner ikapp.... Bevaka TV4.... MAN BLIR SÅ ****** LEDSEN!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 härligt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 härligt ju JOO!! Det tycker jag, och vad du tycker är en helt annan sak!! alla tycker som dom själva vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det är ju bra att det blev nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 yippie det blev Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jahaja.... det blev nej iallfall.... det var ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jävla skit då. Svenska folket kan ju inte tänka. FAAAAAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 FAN!! dumma jävla svenskar... fast vi komemr ju ändå gå med i emu, bara att det kommer ta mycket längre tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 FAN!! dumma jävla svenskar... fast vi komemr ju ändå gå med i emu, bara att det kommer ta mycket längre tid Nästa gång vi kan rösta så får jag fan rösta. Jag är 24 då!!!! BAH! Korkade Svenskar. *Skäms lite över Sveriges befolkning för tillfället* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 hur kan ni säja att sveriges folk kan vara dumm nu då ??!! ni kanske är rika företagare eller så va !! att sverige fortsätter vara lite svenskt och inte blir med i nån USA kopia är väll bra !!! som svensk är jag stolt över mitt land !! jag vill inte ha nån Euro !! om ni anklagar svenska folket för att vara dumma för att dom röstade nej... så kan du väll flytta utomlans eller ta självmord !!! ANKLAGA INTE SVENSKA FOLKET FÖR ATT DOM BEVARA SVERIGE !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Bara att beklaga valresultatet, vänsterpartiet är de stora vinnarna och nu snackar de redan om att gå ur stabilitetspakten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Habo låg 7:a i top 10 på mest deltagande.. 87.1% röstade.. FAN VA GÖTT ATT NEJ VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 de var tack och lova tt nej vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Skönt att de blev nej De funkar ju inte me gemensam valuta och räntor o skit i alla länder, Nu går de ju dåligt för Tyskland och Frankrike och dom vill dra sig ur men de går bra för t.ex Finland, om några månader/år så é de tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Nu måste vi vänta 10 år till för en ny folkomröstning! Hoppas att många har ändrat sig då .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 10 år? så länge??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 10 år? så länge??? Ja, först om 10 år är Sverige "moget" för en ny folkomröstning! Själv tycker jag att det kan komma en varje år... men så funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 yippie! Svenska kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 hur kan ni säja att sveriges folk kan vara dumm nu då ??!! ni kanske är rika företagare eller så va !! att sverige fortsätter vara lite svenskt och inte blir med i nån USA kopia är väll bra !!! som svensk är jag stolt över mitt land !! jag vill inte ha nån Euro !! om ni anklagar svenska folket för att vara dumma för att dom röstade nej... så kan du väll flytta utomlans eller ta självmord !!! ANKLAGA INTE SVENSKA FOLKET FÖR ATT DOM BEVARA SVERIGE !!!!! du tar i lite för mycket med självmord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 du tar i lite för mycket med självmord tänkte just skriva det håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts