Conny_S Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 tänk att man kan åka utanför LB bortanför ghost town där man ser massa namn och städer som skulle legat där eftersom egentligen skulle det finnas en till ö i gta3 men R* gjorde inte det i brist på tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 tänk att man kan åka utanför LB bortanför ghost town där man ser massa namn och städer som skulle legat där eftersom egentligen skulle det finnas en till ö i gta3 men R* gjorde inte det i brist på tid. notera: skulle ha legat där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 haha oj jag skrev cepit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Pojkar, jag har faktiskt frågat Rockstar nu, bara att vänta på svar om jag har fel är jag antagligen körd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 VC är större än GTAIII, FACE IT!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Pojkar, jag har faktiskt frågat Rockstar nu, bara att vänta på svar om jag har fel är jag antagligen körd Ja? Hur går det? Eller skäms du för att R* skrattade sej fördärvade när du skrev brevet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 om ni menar att ytan är stor så vinner VC men om ni menar stort runt om i världen så vinner VC där också men det är ganska jämnt eftersom alla sa nu är GTA i 3D så blev det stort PGA det men efter som sedan VC kom så blev det inte lika stort men ändåså större om ni fattar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 stranden är bra till dom som vill hålla på med mapping göra stunt banor och grejer så den är inte onödig. VC ÄR STÖRRE!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 kommer det nåt svar eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 tror inte de kommer nåt svar skäms gör han nog! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 20 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 nej jag har ej fått svar, bara massa nyhets brev Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2003 nej jag har ej fått svar, bara massa nyhets brev spara dom nyhets breven! "den som spar, han har" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 m jag sparar dom, man slänger ju inte det man får av *R Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 m jag sparar dom, man slänger ju inte det man får av *R onördigt att spara dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 onördigt att spara dom onördigt menar du inte onödigt? de tycker inte jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 aja, jag diggar ju vice-city mer, gillar semester o varmt:D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 onördigt menar du inte onödigt? de tycker inte jag det var det dummaste jag hört...fatta du inte att han skämta??! hur gammal är du ? 6 år eller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 det var det dummaste jag hört...fatta du inte att han skämta??! hur gammal är du ? 6 år eller nej jag är 13 din jävla köttis wannabe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 nej jag är 13 din jävla köttis wannabe roflmao @ köttis wannabe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 roflmao @ köttis wannabe vad, ska de vara wannabe köttis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts