Conny_S Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 fast gta 3 är ju större en vc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Vad är det för mening med en strand som man aldrig använder , på gta3 så har man lite användning för utrymmet iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Håller me TOTALT, stranden är bara bortförklaring i brist på tid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 fast gta 3 är ju större en vc Men!!?? Varför ska man göra Vc mindre än gta3, när Vc är det nyaste gts spelet. Den är större, punkt slut! Icefl0wer: Det är bara kul med lite öppna ytor. Jag tycker iallafall inte dom är nödiga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Men!!?? Varför ska man göra Vc mindre än gta3, när Vc är det nyaste gts spelet. Den är större, punkt slut! Icefl0wer: Det är bara kul med lite öppna ytor. Jag tycker iallafall inte dom är nödiga Borta vid ghost town finns en del öppna ytor kan jag säga , om du har flygit dit me dodon någon gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 mmmmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 men i VC täcker ju stranden hur mycket som HELST!!! flygplatsen är också större och golfbanan är stor..men jag tror ändå att vc är större..men räknar man bort stranden och allt det där så är det inte så mycket större... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 ha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 ha ha tycker inte om din atityd eller vad de heter. stranden är rolig att köra på tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Jo, klart den är det. Det är inte så många döda onödiga ytor faktist, stranden måste ju och ska vara där, annars skulle det vara tråkigt! Miami utan miami beach funkar ju inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 ha KAN DU NÅGON GÅNG INSE ATT VC ÄR STÖRRE FÅ IN DET I DEN LILLA HJÄRNA!!!!!!!! VC är större PUNKT SLUT! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 ne jag kan tyvär inte få in att vc är större en gta 3, men vc är ju iallafall roligare tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 ne jag kan tyvär inte få in att vc är större en gta 3, men vc är ju iallafall roligare tycker jag har du kontaktat Rockstar som du sa att du skulle? snälla låt bli att lägga in så stora bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 När går det in i era klena skallar att VC är större än GTA 3! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 När går det in i era klena skallar att VC är större än GTA 3! de är bara Conny som inte har fått in de försökt att förklara men jag har get (stavningen kan vara usel) upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Jag skall försöka kontakta Rockstar så snabbt jag kan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Men! GTA Vice är större än GTA3, R* har konfirmerat det, Hultan har det, till och med allsmäktige jag har intygat det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Hmpf... Att säga att GTA 3 är större än VC är ju löjligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Jag skall försöka kontakta Rockstar så snabbt jag kan Men kan du inte bara inse att Vice City är större än Liberty City! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 (redigerad) VC är större... kolla bara på olika kartor på de båda städerna!(se till att ha samma skala ) VC kan kännas mindre eftersom det är mer öppna ytor och raksträckorna är längre osv.... medans gtaIII är mer kompakt och öarna har dålig förbindelse! det här blir nog lättare att se när gta WO släpps! Redigerad 1 oktober, 2003 av fr34k Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts