GTA3 freak Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Behöver hjälp med en grej. Jag funderar på att fixa till en gammal dator och sätta upp den i mitt rum med den jag radan har och lana mellan dom, kanske indtallera Linux med. Så jag har kollat på lite nya processorer, jag ser att på typ alla så står det FSB: X mhz, t.ex i egenskaperna på den här. Vad är FSB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) Det är busshastigheten AMD xp barthon har 333 mhz FSB P4 har 533 eller 800 mhz FSB Edit: FSB'n är inte hela världen! Redigerad 15 september, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Aha tack då! Schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts