Lallaren Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 har ps2 och vice city till ps2:an är de då värt att skaffa VC till datorn?? vad tycker ni??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Ja man kan ju modda pc veriasonen och du kan spela multi theft auto osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 ja det är det men det är svårt som faen att spela på tangentbordet när man e van vid dualshock2. (jag köpte en adapter så man kan ha dualshock till datorn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 asså det beror ju på...om du har en dålig dator så e de otroligt glädjedödande...men om du har en bra så en det nästan värt de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Har det lagligt på PS2 men till PC ville jag ej ge R* mer pengar. Har det alltså, men inte 100% lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 ajjabajja! min fråga är tvärtom! är det lönt att skaffa double pack till kryss-boxen när man har påde gtaIII å VC på pc?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts