GTA_Snubbe 2 Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Eh jag bara undrar jag har laddat ner den dära saken så att de ska bli Krig i vice city men hur lägger man in den då?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 1. kopiera main.scm filen som ligger i Vicecity/data till ett annat ställe. 2. lägg till main.scm filen du laddade ner och översätt den andra. 3. börja spela.. man ladda inget! du måste börja nytt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 1. vart laddade du ner det? 2.varför får man inte ladda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 1. vart laddade du ner det? 2.varför får man inte ladda? 1. Finns länk här på Gtasajten... 2. För att då funkar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 här tankas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Altså det funkade inte men hur tar jag bort Warmission filen då de går ju inte.... De e ju ceppat...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 hmmm. jag hoppas du gort såhär: laddat ner filen, kopiera "main.scm" eller va den heter i gta vice city/data mappen och lägger den på ett annat ställe, sedan fattade jag inte om du hade fått de å funka, men ifall inte så har du ju fått en fil som heter main.scm när du laddade ner skiten, flytta den då till vice city data mappen där orginalet finns, så får du en förfrågan om du vill ersätte den, om du gort en backup så e de ju bara att välja ja och köra igång, men har du inte gort backup men ersatt endå, då får du fråga någon med vice city om nånn kan sjicka den via mail eller nått TAKEN TETNER MÖRKRET FALLER,ONDSKAP SLUMMRE SKOGEN KALLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 när du ska starta, LOADA INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts