Holta Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Hej. HAr lirat gte VC ett tag nu men har nyss fått data karch o allt försvann..=( Undrar nu om någon har ett save game där den har fixat Följande uppdrag Alla på Första ön. Alla för Mc snubben Alla för Love Fist Helften av dem för kubanerna Alla Versetti uppdrag de 2 första för Haitianerna de 2 första för Filmstudion och alla för Phil.. Om nå har så sbnälla maila de till mig på andreas_nokia@hotmail.com Tack på Förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Hej. HAr lirat gte VC ett tag nu men har nyss fått data karch o allt försvann..=( Undrar nu om någon har ett save game där den har fixat Följande uppdrag Alla på Första ön. Alla för Mc snubben Alla för Love Fist Helften av dem för kubanerna Alla Versetti uppdrag de 2 första för Haitianerna de 2 första för Filmstudion och alla för Phil.. Om nå har så sbnälla maila de till mig på andreas_nokia@hotmail.com Tack på Förhand. Vill ha ett save game där Uppdragen att köra Phil till sjukhuset Att fltga o sprida reklam bladen för filmen och det andra uppdraget för haitianerna.. snälla hjäöp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 www.savegames.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 www.savegames.net Finns ingen där där de 3 uppdragen e klara.. söker ett save game där de 3 e avklarade rästen kan vara kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Finns ingen där där de 3 uppdragen e klara.. söker ett save game där de 3 e avklarade rästen kan vara kvar.. Har kommigt på en ny grej.. Jag sänder mina savegame till någon om det finns någon här som vill hjälpa mig med de två uppdragen. Den som hjälper mig med den sänder jag mina savegame till.. snälla hjälp mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts