Jacker Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Idag är det en stor dag.... nu ska Svenska folket bestämma om vi ska ha € eller inte!? Vad kommer/har du röstat? Mina föräldrar rösta JA Själv skulle jag rösta NEJ! Här kan vi diskutera dagens lopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) Jag har röstat Ja, om man inte har röstat ännu lär man skynda sig eftersom vallokalerna stänger kl. 20.00. Edit: Tror inte den behöver klistras eftersom den bara är aktuell idag (kanske imorgon) och den kommer ligga högt uppe. Redigerad 15 september, 2003 av Blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Det kunde va bra om nån tillfäligt pinna denna Topic! Det är ju trots allt viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Hoppas att det blir JA, tycker jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jaha..jag är inte röstberättigad riiiiiiktigt ännu...men jag tvingade morsan (inte med våld ) att rösta ja..men far är en sån eu-motståndare att det bara inte gick att övertala honom... ..jag skulle iallafall röstat ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Spännande! Riktigt spännande! Olidligt spännande! Jag hörde att BBC hade kört hit 60 personer bara för att bevaka valet Själv var jag och röstade ja i vallokalen idag! /me zappar mellan TV-kanalerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Mina päron röstar nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Nej-sidan leder stort I västervik är det mycket negativt: http://www.val.se/val/emu2003/resultat/val...able_0883K.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Mina röstade nej vill gärna ha euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 (redigerad) Japp, då var det klart.. DET BLIR ETT NEJ! Redigerad 15 september, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jävla skit. Mina föräldrar röstade nej. Jag hade absolut röstat JA om jag fick rösta... Men Men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Så synd att blev så här även om det var väntat. Jag trodde iaf att det skulle bli lite jämnare. Var ju inte det minsta spännande. Bush jublar, Blair jublar, Nazisterna jublar, Berlusconi jublar, Kommunisterna jublar samt (självklart) svenska vänsterrörelsen. Såg någon som postade denna bild på IRC: http://www.sverigedemokraterna.se/kronan20...ack_400x450.jpg - USCH! Men men, om 10 år kan vi förhoppningsvis gå med, fast vi kommer bli som tolkade som utlänningar eller nått sånt, alla har redan vant sig med Euro då Fast någon katastrof tror jag inte det blir... bara att acceptera och gå vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Skönt att det blev ett nej, jag är visserligen höger inriktad när det gäller politik men jag tycker att vi ska ha en svensk valuta och en egen riksbank! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Så synd att blev så här även om det var väntat. Jag trodde iaf att det skulle bli lite jämnare. Var ju inte det minsta spännande. Bush jublar, Blair jublar, Nazisterna jublar, Berlusconi jublar, Kommunisterna jublar samt (självklart) svenska vänsterrörelsen. Såg någon som postade denna bild på IRC: http://www.sverigedemokraterna.se/kronan20...ack_400x450.jpg - USCH! Men men, om 10 år kan vi förhoppningsvis gå med, fast vi kommer bli som tolkade som utlänningar eller nått sånt, alla har redan vant sig med Euro då Fast någon katastrof tror jag inte det blir... bara att acceptera och gå vidare... Blair hoppades väl på ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Ups, så sant http://www.mp.se/files/51300-51399/file_51392.pdf - ARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Skönt i alla fall att det här är över, höll på att bryta ihop dem senaste dagarna om nån talade om Euro... Nu får man väl se då hur det utvecklar sig, om jag hade/tycker rätt eller fel får framtiden avgöra, Just nu känns det i alla fall som det är bra att vi står utanför. Livet går vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jo tänk om det händer nåt skummt med euro marknaden och å står vi utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 ja, man får ju nästan hoppas att det går dåligt för euro marknaden nu, annars ligger vi risigt till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Ups, så sant http://www.mp.se/files/51300-51399/file_51392.pdf - ARGH! Den där väll amatörgjord va? Man vet alldrig nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jo åså blir vi rikare än dom hela Euro går i konkurs heheheh fast ändå synd det var ju meningen att Europa skulle sammarbeta och bli vänner med detta har mp verkligen tryck up dessa blad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts