johan lindholm Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 det är omöjligt attt döda lance vance i det uppdraget när man ska döda han så sjuter jag ner alla hans vakter först det går bra sen tar jag bazoka och sjuter lance vance så då faller han ner i marken men sen reser han sig upp och när ja skjuter igen då spränger han bazoka misilerna sen då dödar han mig!!! ( helt jävla sjukt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Varför använder du bazooka? Använd minigun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Varför använder du bazooka? Använd minigun! Präxis, eller så springer du efter honom med mac och skjuter utav *pip*. ( Jag tog minigun, det äger! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag körde MP5 tror jag, aslätt klarade det på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Bazooka funkar inte på vance tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mellblom Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Jo det gör det jag gjorde det det var lät klarade det på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts