megawatti Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 jag ska köpa ett nyt grafikkort till datorn har ni något bra grafikort som ni rekomenderar (hälst biligt) sriv ochså hur många ftp:s per sek ni får (obs glöm inte uplösningen!!) nu har jag ett geforest 2 mx 400 och får sirka 30 ftp al a:800x600 32bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jag hittade ett GFTi4800SEBULK för 1599:- på PCButiken.com, ett sånt har jag beställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 "sriv ochså hur många ftp:s per sek ni får (obs glöm inte uplösningen!!)" och detta betyder? ( antar att det är till cs, tyvär, jag splar inte det ! ) Radeon 9800 pro 128 mb DDR TY-UT / Retail Till AGP (8x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jag spelar inte cs men om du använder fraps så är dom där sifrona uppe i hörnet din "ftp" dästå högre destå bätre. och uplösning borde du för stå vad det är........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jag spelar inte cs men om du använder fraps så är dom där sifrona uppe i hörnet din "ftp" dästå högre destå bätre. och uplösning borde du för stå vad det är........ "BEEP!....fel" Ftp är ett filöverföringsprotokoll. Fps betyder frames per sec, alltså hur många "bildrutor" som datorn hinner visa på en sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jag spelar inte cs men om du använder fraps så är dom där sifrona uppe i hörnet din "ftp" dästå högre destå bätre. och uplösning borde du för stå vad det är........ vilket spel skall man jämnföra med då?? jämnför jag vice city med t.ex. americasarmy så har americasarmy högre fps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 eh... Du har väl AGP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Bäst för PCbutiken.om att mina delar (inklusive gfx ) komemr idag! har fan väntat 4 veckor nu. skriver här när jag testat grafiken med lite olika spel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 förlåt tänkte på anat...... testa vice city med 1035X800 i uplösning. och skriv er fps här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 20 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 ingen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 tror inte så många kan köra i 1035X800, varför inte ta 1024x768 i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 21 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 det vad det jag menade.... ok då tar vi i 1024x768 32bit i gta vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 22 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 jag ska köpa ett nyt grafikkort till datorn har ni något bra grafikort som ni rekomenderar (hälst biligt) sriv ochså hur många ftp:s per sek ni får (obs glöm inte uplösningen!!) nu har jag ett geforest 2 mx 400 och får sirka 30 ftp al a:800x600 32bit Hehe, din stavning äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 sorry mitt tangent bord fungerar lite då och till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts