crazyboy Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 (redigerad) Anna Lindh avled tidigt imorse som ni säkert vet, och nu är frågan: Bör EMU valet ställas in? R.I.P Anna Lindh :'( MEGA EDIT: Denna poll skrevs av Curly från Crazyboys dator Redigerad 11 september, 2003 av crazyboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 STÄLLAS IN?? visst det är jätte sorgligt, att hon mördades men man kan ju ej ställa in ett val för det, skulle ju vara diktatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Håller med fullständigt, valet ska genomföras ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Nej, valet var hennes sista projekt och det ska genomföras! Men jag tror många kommer att rösta med sina hjärtan istället för vad dom tror på... (Ett "ja" var det sista som Anna Lindh kämpade för) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 valet kommer hållas ändå. bet borde gå och som hultan sa så borde man genomföra hennes sista uppgift.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 valet kommer hållas ändå. bet borde gå och som hultan sa så borde man genomföra hennes sista uppgift.... men alla kan inte bara rösta ja för att en poliker har dött. man måste tänka på att det kan gå åt helvete om man röstar ja för att de va de hon kämpade för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 men alla kan inte bara rösta ja för att en poliker har dött. man måste tänka på att det kan gå åt helvete om man röstar ja för att de va de hon kämpade för du menar att det kan gå åt helvete om man röstar NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 du menar att det kan gå åt helvete om man röstar NEJ! Vad man ska rösta i EMU valet skiter jag fullständligt i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Jo jag tycker det är självklart att folkomröstingen ska genomföras. Anna Lindh hade velat det och det vore ju bara att visa att han som gjorde det "vann" genom att ställa in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 du menar att det kan gå åt helvete om man röstar NEJ! hon kämpade för att få ett ja. svenska folket kommer säkert att rösta ja bara för att hon kämpade för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 hon kämpade för att få ett ja. svenska folket kommer säkert att rösta ja bara för att hon kämpade för det. tror inte ja att svenska folket gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men det tror jag. Speciellt dom osäkra väljarna. Fast det är iof fel, tänk om det blir ett ja "bara" på grund av Anna Lindh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Men nu har ju alla partiledarna enats om att folkomröstningens resultat kommer att gälla, oavsett utgången. Jag tycker det är bra att de håller folkomröstningen och inte låter någon idiot stoppa en sådan viktig händelse som en folkomröstning är. Jag tror inte att Ja-sidan kommer att gynnas speciellt mycket, möjligtvis kan några osäkra väljare rösta Ja p.ga. mordet, men jag tror inte att någon byter sida för det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts