GtA FrEaK Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 snälla jag fick igår 3d studio jag vill ha dff filter :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Tyvärr så vet jag inte vad den finns, men jag skulle villja fråga dig var man skaffar programet "3d max studio" kan man ladda ner det eller, för jag hittar det inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 Tyvärr så vet jag inte vad den finns, men jag skulle villja fråga dig var man skaffar programet "3d max studio" kan man ladda ner det eller, för jag hittar det inte.. Hehe! Det kostar måååånga tusenlappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 40 000 kr typ annars finns blender som kan öppna och spara i 3ds max format dxf vrml videoscape mmm........... om nåt av dom formaten skulle kunna användas för dff filter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Super Supra Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 jävlar, så dyrt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Hehe, det är komiskt dyrt. Inte en privatperson köper sådana program. Medier har ps orginal till alla datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts