Zyber Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Jag såg en ganska skum sak i VC, kolla bilden: http://www.unknown-game.rr.nu/filarkiv/gta..._turbo_bugg.JPG Jag hade inte en sån bil, så det måste ha varit en vanlig civil, men bilen var tom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 När det ändå handlar om buggar, idag kollade jag på en replay men inte f*n var Vercetti på PCJ:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 En gång körde jag lite fritt bara. Sen så fick jag 6 sjtärnor, dog, snodde en sandcez och åkte runt, och gjorde några trick. Inget speciellt hände, men när jag kollade på replayen, vad såg jag komma åkande på vägen i motsatta filen? Jo, en Rhino ,var typ styrd av en civil kille tror jag. Hel keffat! jag såg inte det när jag bara åkte, måste ha varit en annan bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Verkar vara i replay som buggen finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 När det ändå handlar om buggar, idag kollade jag på en replay men inte f*n var Vercetti på PCJ:n! det är ingen bugg, tror det är v musknapp eller nåt man trycker på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 Jag såg en ganska skum sak i VC, kolla bilden: http://www.unknown-game.rr.nu/filarkiv/gta..._turbo_bugg.JPG Jag hade inte en sån bil, så det måste ha varit en vanlig civil, men bilen var tom! om man har trainer kan bilarna fastna så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts