Absurd Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 nu gjör jag en förfrågan på träd. skulle nån med gta3 kunna kolla om träden ligger som DFF och TXD och allt sånt... för d skulle jag vilja ha dom ! trött på alla palmer ! vill ha skog... eller vanliga träd... eller om nån vet vad de vanliga träden i Vice City, som DFF och allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SF_COOL_SF Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 KAnske jag skulle kunna men vad heter dom i Vice City?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 Generic.txd (/models) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 *hehe* fick en snille blixt ! va heter palmerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts