Lallaren Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 vad är modden EoD för nåt? e EoD en förkortning??? om de e de berätta vad hela namnet e och hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Eod eve of destruktion. Hemsidan de e vietnam kriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Men hallå? kan inte nån lägga upp Screen på M1 Garanden pch Phillipines banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Nej du förtjänar inte det Skoja,jag kan göra det imorgon om jag orkar Desert Combat 0,5 äger stenhårt!!! Jag är kääääär! Men Helikoptrarna är svåra,börjar få rätta greppet men dom är lite omöjliga endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 nja helikoptrarna e ju inte alls svåra dom e skit lätta och skt gulliga . fast medic helin kan vara lite trög de e lite jobbigt. mrn kör du me skrivbordet eller jojje?? vaffu bild¨på de ladda ner .5 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 jag styr med musen!!!!,gillar inte tangentbordet,bara när man gör looping jag gillar flygplanen mest!,och av alla soldater gillar jag mest "Special Ops" Coola stuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 samma här fast jag helikoptrarna ja kjör me jojje. men hatar spec ops siktet de e skit dåligt ju. asså i siktet när man gjör en insomning färsta röda pricken över hela skärmen ja hate rden. men pistolen äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 Assault vapnet är annars skönt Hagelgeväret är också grymmt,men Anti Tank vapnerna är också sköna,jag håller på att undersöka alla fordon oh vapen ofrtfarande! Men jag har hört något rykte om någon självmord bombare,vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2003 de fanns ju de förut men dom funka typ aldrig man höre bra ett skriiiiik o så hände inget. men de där snipret dom visa upp ska typ ligga i us basen på lostvillage o kanske nån annan bana också (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Okej,jag gillar El Alamein,ett roligt tips för dom som vill ha mycket i poäng, det är att ta ett plan( Går bra med annat fordon med ) och kör till fiendens huvudbas,sen hoppas man fallskärms ur planet så man landar på fabrikstaket,och där uppe finns en vepn låda så där kan man stå och snipra/granata/skjuta allmänt på fienderna,rätt roligt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Basecamp Hogger =/ Väldigt lågt.. BTw så har ja gjort en Desert Combat topic (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 hogger, lol, fan va usel du är ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Men jävla idiot the-copy,jag sa inte att jag gör det bara om man vill ha högre stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 ska man ha riktiga stats är det att döda folk på riktigt, istället för att basecampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2003 Jáha men förlåt då Herr.Jag-vet-allt-n00b! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 (redigerad) Basecamp Hogger =/ Väldigt lågt.. BTw så har ja gjort en Desert Combat topic Basecamp.... I fiendernas läger..... Är väl inte lågt Hoggert: Ta det lungt.... Redigerad 12 november, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 *ON- TOPIC!* Men plz kan inte nån fixa Screensen? Jag kan inte ladda hem patchen för jag har modem, måste vänta tills nästa PC- Gamer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2003 Basecamp.... I fiendernas läger..... Är väl inte lågt Hoggert: Ta det lungt.... Men han meade ju HeadBasen... å det är lågt! vilket ja hatar basecamp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 :'( jag fattar FAN inte!! hur lägger jag in alla patchar i gc?? var ?? inget funkar när det funkar!! jag laddar en server men sen kommer den FÖRJÄVLIGA varning-signalen sen "plopp" tillbaka till skribordet!!! HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 13 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2003 jag undrar var finns u-båten på banan battle of midway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts