Zyber Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 och idag har 05 till dc kommit!! http://ftp.fragzone.se/?file=spel/bf1942/M...ull_Install.exe Tankar redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 har redan och ska nog spela efter fortet . ja ska flyga flyga hela helgen lång!!!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 om man är 6st så ÄGER stalingrad, så jävla kul alla spela på, det stod 1-3 i tickets en gång, jag var kvar och höll flaggan... då stormade dom, bang, den ena död, ,man hörde vrålan i rummet från mina lag karmater, bang, den andra död, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! YES YES YES YES YES YES! vilken jävla stämmning det var då, stads banor är sketa kul med 6st spelare! annars så gillar jag wake med 30spelare, jag äger dom på den (72 i score(etta), den som kom tvåa hade 40 i score (ägd)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2003 Kan inte nån lägga up screens på hur Phillipines ser ut och M1 Garanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Ja, det är klart man kan. Jag menade HUR gör man då?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 SJälv tankar man DC 0,5! Battlefield äger stenhårt och jag är kär i Phillipinierna Gta_vc fan man trycker på 9:an,men jag fattar inte vad du menar med WW1 demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Ni som lirar DC 0.5 ska lätt jonia en server som heter Boilers Corner man behöver bara söka på "Boil" så kommer den upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 han menar nog secret weapons, och man tar fallskärmen med 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 behöver man orginalet för att spela expansioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 behöver man orginalet för att spela expansioner? jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 han menar nog secret weapons, och man tar fallskärmen med 9 villken 9:a? Har prövat de flästa... men det funkar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 nummer nio, mittemellan I och O och uppe, där är det en nia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 villken 9:a? Har prövat de flästa... men det funkar inte!!! Numpad 9 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Eller varför inte F9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Eller varför inte F9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Hur hände det där? Två post på samma gång!!!!!!! Grymt! Blev bara lite chockad! Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 3 post på samma gång grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 men de e ju bara o kolla var man hoppar på controls o där kan du ju ändra med ska nog spela lite DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Nej, nej, nej. NUMMER NIO!!! mellam 8 och noll! INTE numpad, och inte f9... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 9 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2003 Ni som lirar DC 0.5 ska lätt jonia en server som heter Boilers Corner man behöver bara söka på "Boil" så kommer den upp den servern rockar! ska ta o spela på den NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts