I lol Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag har laddat ner Battlefield 1918, till battlefield 1942. Men inga servrar fanns, men jag undrar hur man gör waypoints, i fall man gör en egen värld till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag har laddat ner Battlefield 1918, till battlefield 1942. Men inga servrar fanns, men jag undrar hur man gör waypoints, i fall man gör en egen värld till det? Ingen som kan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vad snackar du om? Jag har BF1918 moden. Jag har gjort en egen map, men hur gör man waypoints till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Du får ladda ned nåt Singleplayer- tillägg till editorn. Vet dock inte vart det finns för nedladdning då jag aldrig har användt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Jag har gjort en film som jag första gången lägger ut Hoppas ni gillar den! Battlefield 1942: Pearl Harbor Redigerad 22 september, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag har gjort en film som jag första gången lägger ut Hoppas ni gillar den! Battlefield 1942: Pearl Harbor Den var faktist rätt bra... ...bara att du missade flygplanen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Är det nån som fortfarande lirar Battefield 1942 online? Jag hör börjat göra det igen, och har nästan glömt hur roligt det är. Särskilt Invasion of the Phillipines. Väcker gamla fina minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Är det nån som fortfarande lirar Battefield 1942 online? Jag hör börjat göra det igen, och har nästan glömt hur roligt det är. Särskilt Invasion of the Phillipines. Väcker gamla fina minnen. Tyvär inte . Men får väll ta o börja någon gång fast hatar iotp Coral sea eller nått sånt ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts