eliizar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur många här kör Invasion Gotland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag korde for inte so lange sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 En fråga:När man kör på "offline mode" mot botar får man bättre stats i "online mode" om man kör med online profilen Lite svårt att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag korde for inte so lange sedan. cool.gif tråkigt att det är så några som kör det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kan man spela BF över internet om de är nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kan man spela BF över internet om de är nerladdat??? Hmm...nja, egentligen inte. MEN, om du har en riktig skiva i cd-enheten OCH installerat med en äkta cd-key så spelar det ingen roll om själva instalern är nerladdad... men det är nog enklast att köpa iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kan man spela BF över internet om de är nerladdat??? Varför ladda ner det!?!?! Köp det istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Varför ladda ner det!?!?! Köp det istället! Fattig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Kan man spela BF över internet om de är nerladdat??? Du måste ha en cd-key för att kunna spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu är jag hemma igen =), och har köpt mig battlefield 1942 . När jag ska installera spelet står det nånting om att det inte går efter jag har valt vilket språk jag ska ha installationen på. Npn som vet+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu är jag hemma igen =), och har köpt mig battlefield 1942 . När jag ska installera spelet står det nånting om att det inte går efter jag har valt vilket språk jag ska ha installationen på. Npn som vet+? Engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu är jag hemma igen =), och har köpt mig battlefield 1942 . När jag ska installera spelet står det nånting om att det inte går efter jag har valt vilket språk jag ska ha installationen på. Npn som vet+? Ta wtf du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu är jag hemma igen =), och har köpt mig battlefield 1942 . När jag ska installera spelet står det nånting om att det inte går efter jag har valt vilket språk jag ska ha installationen på. Npn som vet+? Jag tog Kinesiska. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Jag har battlefield 1942.... och jag vill ha desert combat... ska jag installera Desert combat final till battlefield 1942 mappen? eller ska jag installera desert combat separat? Redigerad 9 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag har battlefield 1942.... och jag vill ha desert combat... ska jag installera Desert combat final till battlefield 1942 mappen? eller ska jag installera desert combat separat? Du måste patcha bf sen kommer det en ny mapp som heter mods så lägger du in det där Desert Combat mappen där. Hur gör man Waypoints i egna världar i bf vietnam?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Du måste patcha bf sen kommer det en ny mapp som heter mods så lägger du in det där Desert Combat mappen där. Hur gör man Waypoints i egna världar i bf vietnam?? Mm som han säger du måste patcha bf till 1.6 och sedan 1.6b och sedan instalera desert combat och sedan instalera decert combat final . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Mm som han säger du måste patcha bf till 1.6 och sedan 1.6b och sedan instalera desert combat och sedan instalera decert combat final . För att spela Desert Combat behöver man inte ha 1.6b det behöver man bara om man ska spela MultiPlayer Patchen tar man från deras hemsida skriv www.EA.com och leata där tills du hittar BF1942 official site eller nåt..... Jag har Desert Combat Extended.... Redigerad 20 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 För att spela Desert Combat behöver man inte ha 1.6b det behöver man bara om man ska spela MultiPlayer Patchen tar man från deras hemsida skriv www.EA.com och leata där tills du hittar BF1942 official site eller nåt..... Jag har Desert Combat Extended.... Jag tror att han skulle lira online därför jag sa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Någon som vet nån mod till BF Vietnam? Skulle gärna vilja ha en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Någon som vet nån mod till BF Vietnam? Skulle gärna vilja ha en PoE Är en bra mod till bfv som också görs till bf2 nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts