Danne Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Torsdag. BF2 har redan släppts på DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 BF2 har redan släppts på DC Inget warez snack nu här! Man ska stödja DICE! Och dessutom går det inte lira online om man laddar ner så haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 BF2 har redan släppts på DC Vilket vi inte snackar om på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Inget warez snack nu här! Man ska stödja DICE! Och dessutom går det inte lira online om man laddar ner så haha! Det är klart man gör. hade jag kunnat spela BF2 så skulle jag ha köpt det istället för att ladda ner....jag bara sa det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 BF 2 är grymt kul. man kan gå igenom varandra när man går up för en stege borde inte gå. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/screen002.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det är klart man gör. hade jag kunnat spela BF2 så skulle jag ha köpt det istället för att ladda ner....jag bara sa det.... Du uppmanar ju till att folk ska ***** n** det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 BF 2 är grymt kul. man kan gå igenom varandra när man går up för en stege borde inte gå. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/screen002.jpg Hehe ser ut som att han har huvudet uppstopat i hans arsle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Har en annan bild. Då är det 2 scouter som går up ser ut some en lång gubbe då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jaaa!! Det går att logga in nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) BF 2 är grymt kul. man kan gå igenom varandra när man går up för en stege borde inte gå. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...0/screen002.jpg Tycker jag är bra att det går, jävligt irriterande om man skulle bli blockad på en stege Redigerad 21 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jo du har rätt. men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Någon som vet vad man skulle skriva så att man inte såg ens vapen,sikte,minimap osv? ska ta lite bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Någon som vet vad man skulle skriva så att man inte såg ens vapen,sikte,minimap osv? ska ta lite bilder 'hud 0'? Var så i BF42 och BFV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 'hud 0'? Var så i BF42 och BFV. Tack så mycket, ska se om de funkar senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hmm provade att ladda ner Firmware till routern för att se om BF2 skulle fungera bättre. Hittade inte firmware till routern på D-links svenska hemsida men den fanns på den australienska sidan. Jag laddade ner den och kollade att det var rätt router och så. Men den fungerade inte, när man laddat upp den stod det att den var corrupted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 En fråga bara.. går det att ställa in så man kan lira på större map @ sp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nej, det ska inte gå det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 HAHAHA! var det nybörjare eller? Nja.. Det var nog inte nybörjare... Vi hade varje fall kniv-fight hela tiden.. Roligaste serven jag har varit inne på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jippi, i morgon kommer Battlefield2 direkt hem i brevlådan! Var har ni beställt det ifrån? Jag har bestält det ifrån Cdon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jippi, i morgon kommer Battlefield2 direkt hem i brevlådan! Var har ni beställt det ifrån? Jag har bestält det ifrån Cdon En dator-dude ringe nyss och sa att han hade glömmt att sätta dit en dvd-läsare i min dator, Yesss!! Edit: ska nog bäställa från Webhallis Redigerad 22 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts