Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stöds GeForce MX440? Det borde det väl göra, är inte det ganska bra? Nej det stöds inte, funkar inte med shader 2 eller vad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jahapp, det var det, jävla pandaarmhålssvettspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 JAg kan inte spela BF heller då min ping åker upp till typ 1000 och sen ner till 16. Även fast jag inte har något program som tar bandbredd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 JAg kan inte spela BF heller då min ping åker upp till typ 1000 och sen ner till 16. Även fast jag inte har något program som tar bandbredd Kanske har med ditt val av servrar att göra? Din uppkoppling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stäng av alla fildelningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Fan ,jag blev lite rädd av erat snack.. så jag trodde att det redan har kommit ut men när kommer det ut ? (fullversionen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Fan ,jag blev lite rädd av erat snack.. så jag trodde att det redan har kommit ut (w00t) men när kommer det ut ? (fullversionen) Hmm ja det har ju kommit ut i taiwan men jag tror inte du bor där så . Eller iaf vad jag hör och sett. Det har iaf kommit ut någonstans Redigerad 20 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan inte ni lägga upp roliga och häftiga bilder eller en liten rolig berättelse om någon bild så att man kan få se lite. jag kan inte spela det för jag har ett geforce4ti och BF2 stödjer inte det. Okej History: Jag, En server, 4 spelare, Knife Fight, Leka Med fiender!, Hoppa in i en Tank, Fienderna Försöker komma in... Med Knivar.. Bild; nedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Kanske har med ditt val av servrar att göra? Din uppkoppling? Jag har Telia 0,5 Mbit vilket bör räcka. Jag har prövat många servrar, svenska som tyska men samma problem uppstår. Jag har inte igång något fildelningsprogram och de andra datorerna som är kopplade till routern är inte ens igång. Redigerad 20 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har du öppnat portar ? jag har router (D-link) så typ varje 5 minut så startade internet om .. men sen laddade jag ner n uppdatering så nu funkar det perfekt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Har du öppnat portar ? jag har router (D-link) så typ varje 5 minut så startade internet om .. men sen laddade jag ner n uppdatering så nu funkar det perfekt ;) Hmm jag har ju öppnat port för DC++ så att jag ska kunn vara active. Internet fungerar utmärkt annars. När jag laddar ner något går det i den farten som det alltid har gjort. Har en D-link. Vet inte om problemet uppstår med andra spel som man lirar över nätet. Men när jag lirade CoD förr så har det alltid fungerat bra. EDIT: Såg att man kunde ladda ner Firmware till routern. Men kommer inte exakt ihåg vad routern heter, får kolla det imorrn. Redigerad 20 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det går inte att logga in nu! Står bara " The server has refused the connection" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det går inte att logga in nu! Står bara " The server has refused the connection" Samma för mig! :'( :'( Varför fungerar det inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nu står det : "The databas is error, please try again" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nu står det : "The databas is error, please try again" Ni har antagligen slagit in fel lösen flera gånger så blev det för mig en gång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Ni har antagligen slagit in fel lösen flera gånger så blev det för mig en gång Nej då står det "Wrong password" och jag har det på automatiskt password save så man slipper skriva det varje gång man ska logga in Edit: Läste på BFcentral att dom uppdaterar servrana Redigerad 21 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nej då står det "Wrong password" och jag har det på automatiskt password save så man slipper skriva det varje gång man ska logga in Edit: Läste på BFcentral att dom uppdaterar servrana Okej, När kommer dom upp igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Okej, När kommer dom upp igen? Har ingen aning. Alltså folk skrev på forumet att dom uppdaterar när den kommer upp skrev dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Okej History: Jag, En server, 4 spelare, Knife Fight, Leka Med fiender!, Hoppa in i en Tank, Fienderna Försöker komma in... Med Knivar.. Bild; nedan HAHAHA! var det nybörjare eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts