xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Efter konstant lirande av demot sen det släpptes har jag bestämt mig, jag kommer köpa battlefield Spela nångång? Demo & fullversion? Vad sägs som demot.. nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nää jag vågar inte men fullversonen kan vi ta och lira nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nää jag vågar inte men fullversonen kan vi ta och lira nångång Haha, okej! Lär inte vara så svårt att vinna över mig (iallafall inte idag). Sitter och försöker svalka ned min överkryddade tunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Varför kan man inte prata i micen när man är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Varför kan man inte prata i micen när man är död? Ja det är riktigt dåligt för då kan man ju inte säga vart fi är. Någon som vill ha en ss på nått ? min mormor kom hem inatt . Edit: Instalera inte bf2 på svenska... Redigerad 20 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kom igen, kom igen, kom igen istället för go go go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Översättningen är ju fan kass. Fienden har tagit över by. Åhh.. Svenska är inget borttappat språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 HAHA *** sniper is the shit (min death var av en tkare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ja det är riktigt dåligt för då kan man ju inte säga vart fi är. Någon som vill ha en ss på nått ? min mormor kom hem inatt . Edit: Instalera inte bf2 på svenska... Så fult hahaha, men hur fick du bf2 på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Faen , var på en skit cool server med bara 4 spelare, Vi hade knife fight hela tiden! (utom när jag lekte med min helikopter) Och en gång , när jag hoppade in i en tank och åkte till dom, så hoppade dom på tanken och försökte komma in! och typ kapa den, med sina knivar! Bilder(w00t) ; http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/cool_stuff-.JPG Redigerad 20 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 BF2 demot funkar inte för mig! när jag ska starta spelet blir skärmen svart, man hör ett "skärmljud" och skrivbordet kommer tillbaks. Har installerat om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 BF2 demot funkar inte för mig! när jag ska starta spelet blir skärmen svart, man hör ett "skärmljud" och skrivbordet kommer tillbaks. Har installerat om... Installera nya drivrutiner till ditt grafikkort. Är ditt grafikkort ens kompatibelt med bf2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Så fult hahaha, men hur fick du bf2 på svenska? Kolla vart jag är på minimapen så kanske du får en liten ledtråd Kaller eller hur sniper is the shit. Fattar inte varför alla klagar på den . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kolla vart jag är på minimapen så kanske du får en liten ledtråd Det är inte du som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Det är inte du som spelar? Jag var i taiwan igår och köpte spelet en snabbis bara för att testa . Redigerad 20 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 BF2 demot funkar inte för mig! när jag ska starta spelet blir skärmen svart, man hör ett "skärmljud" och skrivbordet kommer tillbaks. Har installerat om... Antagligen har du för dåligt grafikkort. Fan jag har inte lirat BF2 på länge nu, får ta och göra det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag & halva laget invaderar USA's båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan inte ni lägga upp roliga och häftiga bilder eller en liten rolig berättelse om någon bild så att man kan få se lite. jag kan inte spela det för jag har ett geforce4ti och BF2 stödjer inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stöds GeForce MX440? Det borde det väl göra, är inte det ganska bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Stöds GeForce MX440? Det borde det väl göra, är inte det ganska bra? Vet inte men det måste nog vara i "FX" klassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts