Gurgel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kommer man kunna låsa upp vapen till moddarna som kommer komma sen? Hoppas Frogotten hope kommer Det bestämmer väll moddarna om det nu går men det borde gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nån som vet om man kommer kunna ha fler konton per cd-key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Nån som vet om man kommer kunna ha fler konton per cd-key? Det är jag rätt säker på att det ska gå. Emailen spelar ju ingen roll om den är riktig eller inte så det går. Annars skulle det vara rätt osmart. Då man joinar en klan så måste man köpa en ny cdkey för att byta namn Redigerad 19 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nån som vet om man kommer kunna ha fler konton per cd-key? Antar att det ska fungera. [saft]netrex asked: I tried looking around, but couldn't find out how tochange my nick. Is this possible? [DICE]Sanosuke answers: You can have as many nicks as you like, but you need to register them with a different email address. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Antar att det ska fungera. [saft]netrex asked: I tried looking around, but couldn't find out how tochange my nick. Is this possible? [DICE]Sanosuke answers: You can have as many nicks as you like, but you need to register them with a different email address. Även det är rätt osmidigt.. Man kanske inte vill göra ett nytt mailkonto såfort man känner för att byta nick/klan. EA, destroy our games, please, do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Även det är rätt osmidigt.. Man kanske inte vill göra ett nytt mailkonto såfort man känner för att byta nick/klan. EA, destroy our games, please, do it! Det är det du inte behöver göra... Bara att använda ea@sux.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det är det du inte behöver göra... Bara att använda ea@sux.com Fortfarande onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fortfarande onödigt. Jo såklart det är onödigt men man måste inte göra ett nytt mail konto varje gång . Fan mormor e seg.. 2 timmar att komme hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jo såklart det är onödigt men man måste inte göra ett nytt mail konto varje gång . Fan mormor e seg.. 2 timmar att komme hem Så det går när kärringarna sitter i rullstol.. Min mormor har ferrari, 24mbittare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Letar i buskar. Hittar inget. Redigerad 23 juni, 2005 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mormödrar brukar inte ligga i buskar, iallafall inte min. Annars finns spelet ute i affärerna om fyra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Och sen brukar man inte kunna lira crackade verisioner av onlinespel online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Och sen brukar man inte kunna lira crackade verisioner av onlinespel online. Också en orsak att inte plocka bär klockan 22:29, förrutom de farliga mormödrarna som ligger och lurar i buskarna, muhaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har inte tänkt på att realesen är så nära. Det kommer alltså på torsdag? Åker iväg på fredag ju . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har inte tänkt på att realesen är så nära. Det kommer alltså på torsdag? Åker iväg på fredag ju . Jepp, Torsdagen den 23 Juni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Om alla här kunde skicka 100:- var till mig kanske jag skulle kunna köpa ny burk. Kom igen, tänk på mig med. Ni får bara en till att spela tillsammans med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Om alla här kunde skicka 100:- var till mig kanske jag skulle kunna köpa ny burk. Kom igen, tänk på mig med. Ni får bara en till att spela tillsammans med! Då kan du ju bjussa mig på en ny dator när du ändå är på G: We have 6 520 registered members 6 520medlemmar x 100kr = 652 000kr Wiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Köp en dell dimension 5000 för 2990:- Inte så farligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Köp en dell dimension 5000 för 2990:- Inte så farligt Sen skall den ju vara bra, hellst klara av BF2 på högsta inställningarna Har en dator som klarar det, den andra, hos far, klarar medium. Alltid nått hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Efter konstant lirande av demot sen det släpptes har jag bestämt mig, jag kommer köpa battlefield Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts