Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Är det dom vapena som man får sedan i bf2 när man går upp i rank? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Är det dom vapena som man får sedan i bf2 när man går upp i rank? Antar det. Fast dom är ju inte bättre än dom man har från början. EDIT: http://www.quakenet.org/dev-chat.Dice.txt DRz_CL0WN asked: I've read that you'll get better equipment or stuff like that when you increase your rank. If it's true, won't that make it hard for new players to come into the game without beeing killed all the time? [DICE]Sanosuke answers: You get different equipment really, not better. Redigerad 19 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hm.. Funderar på att börja jobba på bf2.se igen, fast. njae.. Servrarna som har funktionerna "no time limit" och "all weapons unlocked" är bannade och visas inte (kommer snart inte visas) i serverlistan. Dessa servrar kommer vara bannade i en vecka, händer det igen bannas dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hm.. Funderar på att börja jobba på bf2.se igen, fast. njae.. Servrarna som har funktionerna "no time limit" och "all weapons unlocked" är bannade och visas inte (kommer snart inte visas) i serverlistan. Dessa servrar kommer vara bannade i en vecka, händer det igen bannas dom igen. Vad hände med bfportalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Servrarna som har funktionerna "no time limit" och "all weapons unlocked" är bannade och visas inte (kommer snart inte visas) i serverlistan. Har dom inte sagt sådär i typ en vecka men inget jag vet är bannad iaf ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vad hände med bfportalen? Jag, Fralla & Kiwi vart erbjudna att jobba först på http://bf.nordicgamers.se/ men vi avböjde och i samma vända erbjöd bf2.se oss också jobb, för att skapa ett gemensamt och större bf(2) community, lite som EU. Enligt cmd på bf2.se så var vi välkommna närsomhellst, om någon av oss är intresserade vet jag ej. Gurgel, dom kanske fixar något som gör att servrarna tas bort automatiskt så att dom själva inte behöver lägga ner extraresurser på det. Funktionen lär ju behövas i fullversionen också eftersom att det kommer finnas (skulle funnits) en liknande fil som det finns på demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Min pappa "kanske" ska köpa en ny dator på jobb så jag vill veta om det är bra för Battlefield2: Intelpensium 4. 3.6 ghz i prosessor ATI Readon X850XT 256 mb i grafikort 160gb x 2 = 320gb i hårdisk 512 mb x 4 i minne Är den bra? Vill helst spela med high på allt. Redigerad 19 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Min pappa "kanske" ska köpa en ny dator på jobb så jag vill veta om det är bra för Battlefield2: Intelpensium 4. 3.6 ghz i prosessor ATI Readon X850XT 256 mb i grafikort 160gb x 2 = 320gb i hårdisk 512 mb x 4 i minne Är den bra? Vill helst spela med high på allt. Ja den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag, Fralla & Kiwi vart erbjudna att jobba först på http://bf.nordicgamers.se/ men vi avböjde och i samma vända erbjöd bf2.se oss också jobb, för att skapa ett gemensamt och större bf(2) community, lite som EU. Enligt cmd på bf2.se så var vi välkommna närsomhellst, om någon av oss är intresserade vet jag ej. Gurgel, dom kanske fixar något som gör att servrarna tas bort automatiskt så att dom själva inte behöver lägga ner extraresurser på det. Funktionen lär ju behövas i fullversionen också eftersom att det kommer finnas (skulle funnits) en liknande fil som det finns på demot. På full verisionen kommer det vara helt lagligt att ha så för där kommer det finnas som serverinställning att köra med unlocks av vapen eller ej. Iaf vad jag har läst, kan ju ha drömt om det någon gång men nje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Servrarna som har funktionerna "no time limit" och "all weapons unlocked" är bannade och visas inte (kommer snart inte visas) i serverlistan. Dessa servrar kommer vara bannade i en vecka, händer det igen bannas dom igen. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför? Hmm för att EA inte vill att man ska få ha roligt ? Dom vill att vi ska måste köpa spelet för att få köra utan timelimit och unlocks av vapen så dom får pengar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 För att dom är "hackade". Egentligen ska inte dom upplåsbara vapnen inte finnas i demot och servrerna har 12 minuter som "Max timelimit". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Är det nån mer än mig som inte har sett att man kan byta ut vapena om man klickar på pilarna vid vapena ännu? Heeh ,:"> Jo jag kom på det först av alla... Fan va coolt detta måste jag testa! w00t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hela BF2 finns i buskarna nu för dom som inte visste. Dock fungerar det inte online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har redan bestält det från Discshop. Inget buskletande här inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Snart släpps det, mitt grafikkort stöder inte BF2, men jag ska ändå vara först i kön för att få BF2, i hopp av att få någon liten plastgubbe eller vad fan man får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Snart släpps det, mitt grafikkort stöder inte BF2, men jag ska ändå vara först i kön för att få BF2, i hopp av att få någon liten plastgubbe eller vad fan man får. Vart ska du köpa BF2? Hörde att de 100 första som köpte BF2 från Webbhallen fick en stridsspade eller nåt sånt. Sen var det något annat man kunde få men kom inte ihåg vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför? Det för att man skall få uppleva mer nyheter i fullversionen, vapnenaskall ju vara unlockables och inte möjliga från start, har man demot och unlockat på ett "orätt" sätt så blir det ej så. Inte jag som bestämt, skyll på EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vart ska du köpa BF2? Hörde att de 100 första som köpte BF2 från Webbhallen fick en stridsspade eller nåt sånt. Sen var det något annat man kunde få men kom inte ihåg vad det var. I Sollentuna, men nåt borde man iallafall få, det är ju trots allt Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kommer man kunna låsa upp vapen till moddarna som kommer komma sen? Hoppas Frogotten hope kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts