Add3 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hur? Går nog inte välja större i sp, men i mp kan man välja mellan stor och liten bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Usla piloter som Stört dykte mot sin egen bas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har sagt det förr och måste säga det igen - MÅSTE-KÖPA-NY-DATOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Har sagt det förr och måste säga det igen - MÅSTE-KÖPA-NY-DATOR! Sådär ja. Har en ny design till bf2maps.tk Jacker: Ska du ändå forsätta som planerat att göra din bana? (Så jag vet om jag ska ha kvar den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Min clan server är uppe idag den har ip nummer:82.195.193:16567. Det är min kompis som håller i den och den är 10mbit och vi söker medlemmar till vår nya klan. Sidan kommer att komma upp snart. Servern är till bf2 demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Sådär ja. Har en ny design till bf2maps.tk Jacker: Ska du ändå forsätta som planerat att göra din bana? (Så jag vet om jag ska ha kvar den) Ja, ha var den! Kommer göra denn nån gång iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ja, ha var den! Kommer göra denn nån gång iaf. Men även om bf2 inte funkar så måste väl BC funka ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Min clan server är uppe idag den har ip nummer:82.195.193:16567. Det är min kompis som håller i den och den är 10mbit och vi söker medlemmar till vår nya klan. Sidan kommer att komma upp snart. Servern är till bf2 demot. Det går ju inte ? står bara invalid ip adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 BTW varför är det en röd cirkel på min bana? Den har inte jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 BTW varför är det en röd cirkel på min bana? Den har inte jag gjort. Den vid sjön i mitten? Jag vet inte, jag har inte gjort de i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Det går ju inte ? står bara invalid ip adress Sök på "swe" och längst ner så kommer det komma {SeT}.Gå¨in på den så när nån är inne så säger min kompis till mig och jag kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hitta denna på BF2.se's forum. "M.E.C har vunnit". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Hitta denna på BF2.se's forum. "M.E.C har vunnit". HAhahahaha! Blääh hatrt deras jabbel och skit språk när man hört det hela tiden på bf2 demot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 HAhahahaha! Blääh hatrt deras jabbel och skit språk när man hört det hela tiden på bf2 demot!! Jag tror att du kan ändra i options så dom också pratar engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bra att läsa, svar på många frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bra att läsa, svar på många frågor Tss; Fick dock inte klart för oss varför man dör även om man står på taket till ett fordon i rörelse eller nuddar sidorna. Kul att hoppa på ett eget plan när det startar och sedan dör man, teamkill, sedan kan man straffa personen utan att den kunde göra något, Mouhahha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag funderar starkt på att köpa en ny dator bara för att kunna spela BF2. jag har tänkt ut ALLT jag sommar jobbar hos pappa jag tjänar ganska mycket hos han jag säljer den datorn jag har för några slantar sen fattas det så frågar jag föräldrarna om dom kan lägga ut resten jag bygger en egen dator så att jag kan skredar sy den så att jag slipper betala för onödiga saker och sen så bli dte billigare så. *två tummar upp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Är det nån mer än mig som inte har sett att man kan byta ut vapena om man klickar på pilarna vid vapena ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det kom jag på länge sedan. Man kan göra så att man har de öppna även på singelplayer. +Vissa servrar har öppnat upp de hemliga vapnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts