Panimala Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Äntligen så kan man spela BF2-demot med mitt GF4 tack vare ett hack, grafiken är dynga rakt egenom, men jag får äntligen en chans att testa BF2! Bild! Redigerad 14 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Menyerna är sega när man letar efter servrar å sånt. annars är det grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Menyerna är sega när man letar efter servrar å sånt. annars är det grymt Wörd! Min dator når inte upp till dom rekommenderade system kraven, ändå så kan jag lira med ganska höga inställingar. Upplösning: 1280x****(kommer inte ihåg ) Terrain: High Effects: High Geometro(spell? ): HIgh Texture: Medium Lighting: low Dynamic shadows: of(vad gör den inställningen egentligen?) Dynamic light of(-||-?) Anti aliasing: 4x Texture filtering: High Distans: 100% Så om ni har en lagom seg dator, så testa dessa inställningar. En annan sak, är det bara för mig som det tar ca 1-2 min o komma in på en server? Rekord är nog 40 sek, ska det vara så, eller är det för min dator? btw, vad brukar ni vara när ni lirar? Brukar vara Medic eller sniper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 1h och 30 min kvar av demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Ska inte battlecraft släppas innan releasen av Bf2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Demot går inte ens igång för mig. När jag ska starta det så blir det helt svart och sen så kommer jag tillbaks till skrivbordet...hmm, vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Demot går inte ens igång för mig. När jag ska starta det så blir det helt svart och sen så kommer jag tillbaks till skrivbordet...hmm, vad är fel? För dålig dator tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Ska inte battlecraft släppas innan releasen av Bf2? Hmm jo men tror det inte e battlecraft det är väll ändå något annat?? OCh BF2 har inte släppts ännu bara demot så... Eller så släpper dom det typ samma dag eller nått. Skarface dator specs? Redigerad 15 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Förmodligen så är det datorn som är lite halvtaskig..256 ram, 32mb grafikkort..ajajaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Förmodligen så är det datorn som är lite halvtaskig..256 ram, 32mb grafikkort..ajajaj .mm minimum för minnet är 512. Och för grafiken 128 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag undrar en sak: Jag har en dator me ett nvidia geforce fx 5500 graffekort och jag undrar om battlefield 2 stöder den. för det står inte me på den lista me alla grafikkort som stöds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag undrar en sak: Jag har en dator me ett nvidia geforce fx 5500 graffekort och jag undrar om battlefield 2 stöder den. för det står inte me på den lista me alla grafikkort som stöds Ladda ner demot så får du se.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Läs server message Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Läs server message Hahahah Ceone: Hur fort laddar du en bana när du går in på sever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Hahahah Ceone: Hur fort laddar du en bana när du går in på sever? Vet inte.... 30-45 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Läs server message Den servern har jag med spelat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Är det bara för mig som pingen hoppar från typ 20 till 400 ? Fick problemet igår. Först fungerade det bra men sen när jag skulle spela lite senare så började pingen hoppa. Har hänt på 3 olika servrar. Jag laddar inte ner något samtidigt som gör att pingen ökas. De andra datorerna som är kopplade till routern är inte igång så de kan ju inte ta bandbredden. Något som vet vad man kan göra åt detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Den servern har jag med spelat på Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Är mapen man spelar på större när man kör Multiplayer eller? för jag har nämligen aldrig sett den där båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Är mapen man spelar på större när man kör Multiplayer eller? för jag har nämligen aldrig sett den där båten. Man kan välja storlek på banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts