Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 NÅGON som vill spela med mig?? snälla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) ---glöm--- Redigerad 14 juni, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Hehe det är ju ingen som är commander när jag spelar så jag blir hela tiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Super play tidningen har recenserat battlefield 2 så kolla efter den i affärerna den 21 juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Super play tidningen har recenserat battlefield 2 så kolla efter den i affärerna den 21 juni. Eller i brevlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Visste inte om min dator skulle klara Battlefield 2, men det fungerade. Då kollade jag på denna sida, och i slutet så kunde man kolla vilka inställningar man kan lira på(high, low osv) tex, ow+low+high:low. Men fattar inte riktigt, i första "testet" så blir det low settings(1800+ low settings , har alltså amd xp 1800+) sen på nästa ram, då blir det mid-low settings, har 768mb i ram(alltså lite mer än 512mb) Sen nästa, grafikkort, blir mid settings, har ett ati radeon 9600xt, sen fattar jag inte riktigt hur man ska plussa ihop allt, så jag kan se vilka inställningar jag ska ha, några tips? Sen kollade jag på en sida, där står detta:(Har egentligen 60gb kvar, om det spelar någon roll (två hårddiskar) http://img237.echo.cx/img237/5705/bf20av.jpg Fast där står det ju minium, rekommenderade står inte. Ska jag lira med allt på medium eller? Och sen, fattar inte det med mid + low settings, finns ju bara low medium o high, inte någon mid + high tex, förvirrad ! Kanske ite mycket text, aja, sånt som händer ! Redigerad 14 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Visste inte om min dator skulle klara Battlefield 2, men det fungerade. Då kollade jag på denna sida, och i slutet så kunde man kolla vilka inställningar man kan lira på(high, low osv) tex, ow+low+high:low. Men fattar inte riktigt, i första "testet" så blir det low settings(1800+ low settings , har alltså amd xp 1800+) sen på nästa ram, då blir det mid-low settings, har 768mb i ram(alltså lite mer än 512mb) Sen nästa, grafikkort, blir mid settings, har ett ati radeon 9600xt, sen fattar jag inte riktigt hur man ska plussa ihop allt, så jag kan se vilka inställningar jag ska ha, några tips? Sen kollade jag på en sida, där står detta:(Har egentligen 60gb kvar, om det spelar någon roll (två hårddiskar) http://img237.echo.cx/img237/5705/bf20av.jpg Fast där står det ju minium, rekommenderade står inte. Ska jag lira med allt på medium eller? Och sen, fattar inte det med mid + low settings, finns ju bara low medium o high, inte någon mid + high tex, förvirrad ! Kanske ite mycket text, aja, sånt som händer ! Du ska kunna köra på mid-low settings enligt den där första saken.. är väll bara o testa om det funkar utan lagg på mid så kör på mid då... Adress till den där andra sidan ? Kan vara kul o se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Du ska kunna köra på mid-low settings enligt den där första saken.. är väll bara o testa om det funkar utan lagg på mid så kör på mid då... Adress till den där andra sidan ? Kan vara kul o se Länken, fungerar dock inte i firefox . Men det är de jag inte fattar, vad menas med mid-low settings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Länken, fungerar dock inte i firefox . Men det är de jag inte fattar, vad menas med mid-low settings? Medium eller Low settings eller typ blandat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Medium eller Low settings eller typ blandat.. Aha okey , trodde det var någon inställning som var både och Redigerad 14 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 NÅGON som vill spela med mig?? snälla :'( Jag vill spela!!!! Your PC has: Processor: AMD Athlon XP/MP/4 2071MHz Graphics Card: ATI RADEON 9600 Series Memory: 512MB Free Disk Space: 113.5GB Operating System: Microsoft Windows XP System Scan Results Congratulations! Your computer is sufficient to play Battlefield 2! Full pott!! Kan jag köra på high då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Men, för femtioelfte gången - du får testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 System Scan Results Congratulations! Your computer is sufficient to play Battlefield 2! Full pott!! Kan jag köra på high då? Nej det betyder bara att du kan köra det... Du får kolla vart den kom på skalan. OCh som jacker sa. Testa omd et inte funkar funkar det inte.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Varför kunde dom inte lagt in en medium linje och en high linje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Varför kunde dom inte lagt in en medium linje och en high linje? Håller med @sikorka, vi har nästan samma datorer, fast du har bättre processor, och jag har mer ram minne, och jag tror vi har likadana grafikkort, har ati radeon 9600xt. Jag KAN lira på high, men kan börja hacka ibland, jag ska nog lira med högsta upplösning o allt annat på low, för att slippa allt hack.(går nog på medium annars, men för o vara på den ssäkra sidan ) Redigerad 14 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag har ett fett cp problem med bf2. Det problemet är lika dant för mig på BFV och BF1942. Alla modeler (inte fordon) hus, trappor, bassänger allt sånt. När man går på det så blir mussens presition mycket sämre. Och blir hal typ. Lite svårare att kontrollera. Då måste man anstränga armen och det blir jobbigt o spela. När man går på marken är det hur normalt som helst. Vafan de detta för problem? Det är inte så på andra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Lyckades fixa bra grafik inställlningar , inget hack, o ganska bra grafik, sikorka, du kan ju prova dessa: Upplösning: det högsta Terrain: high Effects: high geometror(stavning?):medium Texture:high lighting:medium Dynamic shadows: medium -||- light: medium Anti aliasing 4x texture filtering: high o sen: distant: 100% Det går nog o höja någon av dom också utan lagg, orkar inte prova. EN fin liten bild:(hade inte dom inställningarna när bilden togs, eller nästan hade anti aliasing 2x.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jag blev bannad från Glassgubbarna bara för att jag råkade ta ihjäl många av mina egna,deras eget fel :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sätt allt som har med Lights och Shadows att göra på Low - då brukar man kunna höja dom andra inställningarna ett snäpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Sätt allt som har med Lights och Shadows att göra på Low - då brukar man kunna höja dom andra inställningarna ett snäpp. über bra tips , spelet flyter på bättre nu, pluss att man kunde höja dom andra inställningarna som du sa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts