Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ska tanka hem demot nu över natten, hoppas det flyter på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag tankade demot på typ 50 minuter. å de är fett kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Demot är fett kul, synd bara att det går på tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Demot är fett kul, synd bara att det går på tid. Gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suna Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Roligt är det iaf :-) Det finns vissa servrar som har tagit bort timelimit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Jo, det var skoj http://img221.echo.cx/img221/770/battlefield22ii.jpg edit, hur loggar man in? Har gjort en account. Redigerad 14 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Demot är fett kul, synd bara att det går på tid. Kör på servrar utan time limit som bf2.gentlemens.se eller så finns det vissa men unlock av vapen också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har hittat en svensk server som heter "glassgubbarna"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Snälla :'( , vill också lira online, hur loggar jag in? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Snälla :'( , vill också lira online, hur loggar jag in? :'( Registrerar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Asså det funkar inte för mig nu på internet det står att den inte kan connecta till huvud servern typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) Har hittat en svensk server som heter "glassgubbarna"... Filtrera bara på swe så hittar du några. Tex swedish inferno kör men unlocks av vapen och så finns det massa andra @ Elander: testa stänga av brandvägg o sånt? kan vara det tror jag. Redigerad 14 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Filtrera bara på swe så hittar du några. Tex swedish inferno kör men unlocks av vapen och så finns det massa andra @ Elander: testa stänga av brandvägg o sånt? kan vara det tror jag. Jo,det är nog det för det har funkat innan och då hade jag inte det på Tack Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Registrerar dig Har gjort de, har testat igen, då står det att det redan finns en med det namnet, och det är jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Har gjort de, har testat igen, då står det att det redan finns en med det namnet, och det är jag :'( Så hände med mig med,men så tog jag pappas hotmail så funkade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Så hände med mig med,men så tog jag pappas hotmail så funkade det Tack, fungerar nu när jag tog en av mina andra mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fan vad tråkigt!!! jag kommer inte kunna spela det för att geforce4ti inte klarar av battlefield 2 spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Om man är Commander och någon annan Re-questar artillery,hur gör man för att upp fylla deras önskan? Måstem na vara i närheten eller kan man stå på andra sidan banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Om man är Commander och någon annan Re-questar artillery,hur gör man för att upp fylla deras önskan? Måstem na vara i närheten eller kan man stå på andra sidan banan? Tryck på caps lock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts