Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Gurgel : Hur ser du bakom dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Gurgel : Hur ser du bakom dig själv? Tryck på C när du sitter i något. I det här fallet "satt" han i en stege. satt=entered, kör, åker med, använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Gurgel : Hur ser du bakom dig själv? Mm som SpokPlumpen sa eller F10-F12 som gamla bf42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Hade tråkigt sp jag körde lite mot bots med snajp och pistol . Btw någons screenshots som går att öppna ? Mina blir bara 0kb alttså det inte blir screens men det blir screens endå :/ Weei Jag är lite seg:P Redigerad 13 juni, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Visa det fina flygplanet: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/BFSCREEN_1.png Och efter en knivning.. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/BFSCREEN_2.jpg Edit: @Gurgel, Mina funkar finfint (\Mina dokument\Battlefield 2 Demo\Screenshots) Redigerad 13 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 @Gurgel, Mina funkar finfint (\Mina dokument\Battlefield 2 Demo\Screenshots) Ja vet att dom ligger där men dom är inte så roliga när dom bara är 0kb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Mitt under allt BF2 snack kan jag meddela er om att BFV modden Invasion Gotland släppts i 0.50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Visa det fina flygplanet: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/BFSCREEN_1.png Fan vad snyggt det är för dig då! Vad har du för inställning och grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Fan vad snyggt det är för dig då! Vad har du för inställning och grafikkort? Hehe, ja, snyggt skall det vara, flyter på mer än väl också. Har ett Nvidia GeForce 6800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hehe, ja, snyggt skall det vara, flyter på mer än väl också. Har ett Nvidia GeForce 6800. Kan jag få det så snyggt med 9600 series? Kör på "low" nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Kan jag få det så snyggt med 9600 series? Kör på "low" nu.. Höj alla grafikinställningar till high (allt, absolut allt) och se om det flyter på. Beror på processor och RAM, är det bra av dom så borde det så pall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Höj alla grafikinställningar till high (allt, absolut allt) och se om det flyter på. Beror på processor och RAM, är det bra av dom så borde det så pall. Testade på medium för ett bra tag sen men då så när servan laddade så hakade datorn upp sig.. Har inte vågat tesa igen... Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Testade på medium för ett bra tag sen men då så när servan laddade så hakade datorn upp sig.. Har inte vågat tesa igen... Tips? Vad har du för specifikationer på din dator? Fick nyligen ett PM av GT4, frågandes vad jag har för specifikationer (han skulle tydligen inhandla detsamma). RAM 1024mb Processor Intel P4. 3,2Ghz Skärm 17" Samsung SyncMaster. 8ms. 1280x1024 Grafikkort Nvidia GeForce 6800. DirectX 9c. 1280x1024. Internet Bredbandsbolaget. 10mbit upp, 1mbit ned. Ja, nästan aldrig ett tecken på lagg. Snabbt, mycket snabbt. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Testa att sätta Lights och Shadows på Low (om det finns sånna inställningar), det brukar vara dom som kräver mest. BTW köp en AMD64 istället för Intel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Testa att sätta Lights och Shadows på Low (om det finns sånna inställningar), det brukar vara dom som kräver mest. BTW köp en AMD64 istället för Intel. Mina "intlar" funkar prima, inget att klaga på. Rekommenderas varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 AMD64 är bättre i längden - kommer "hålla" längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 AMD64 är bättre i längden - kommer "hålla" längre. Säger du så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Skulle tro att det är grafikkortet som spelar mest roll, till viss del RAM-minnet. Processorn brukar inte belastas direkt av högra grafikinställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vad har du för specifikationer på din dator? Fick nyligen ett PM av GT4, frågandes vad jag har för specifikationer (han skulle tydligen inhandla detsamma). Ja, nästan aldrig ett tecken på lagg. Snabbt, mycket snabbt. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Gjorde misstaget att sätta mig på passagerarsidan i ett flygplan... flygturen blev inte lång... men jag han ta en bild på den trevliga grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts