Matteus Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Bf2 stödjer ditt grafikkort och allt sånt då ? Jag har ju GeForce 4 men det fungerar inte med demot va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har ju GeForce 4 men det fungerar inte med demot va? Nej det ska inte funka men kolla här så borde det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej det ska inte funka men kolla här så borde det funka Jag kollade där men jag kan inte ladda ner DXTweaker. Det står att det blev något läsfel när den laddades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Går inte att vara en commander i en squad, antingen är man commander eller squadleader. Edit: Som commander kan man säga åt enheter (squads) att utföra vissa saker, ex. attackera och försvara en flagga. Man kan också se en bit av stridsfältet i full 3d, fast ovanifrån, ascoolt. Hur gör man för att se stridsfältet i full 3d, fast ovanifrån? Har precis avfyrat en antitank mot en liten ynklig jäkel! Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur gör man för att se stridsfältet i full 3d, fast ovanifrån? Har precis avfyrat en antitank mot en liten ynklig jäkel! Bild: 1. Du måste vara commander 2. Du klickar enter sen på squad. Så ska de vara där tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Okej, men hur gör man för att requesta ett artillary så att commandern bombar ett mål..? För när jag trycker på att vara commander så blir jag det i några sekunder sedan,"a player with a higher rank has,Bla,Bla,bla,Blivigt Commander... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Okej, men hur gör man för att requesta ett artillary så att commandern bombar ett mål..? För när jag trycker på att vara commander så blir jag det i några sekunder sedan,"a player with a higher rank has,Bla,Bla,bla,Blivigt Commander... :'( Tryck på T och sedan request atrillery eller nått sånt heter det.. Du måste då vara en squad leader... Och testa att bli commander på en annan server så kanske du slipper det andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag-vill-också-spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag-vill-också-spela. Jag-med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Finns det någon bra server som har lite i ping. Om ni själva spelar på en bra server så säg namnet och jag ska försöka att komma in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Finns det någon bra server som har lite i ping. Om ni själva spelar på en bra server så säg namnet och jag ska försöka att komma in på den. Jag spelade på nån server igår som hette Glassgubbarna eller nå't sånnt'..-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ska nog tanka demot i hegen eller något, ska klara ut San Andreas först. Finns det många servrar på demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ska nog tanka demot i hegen eller något, ska klara ut San Andreas först. Finns det många servrar på demot? Oändligt... Jäkligt mycket varja fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Oändligt... Jäkligt mycket varja fall... Jaa! , kul o höra. Men hur många maps är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Finns bara en med demot, den heter Gulf of Oman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 När jag spela innan så fanns det 1800servrar säkert mer nu i kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 1. Du måste vara commander 2. Du klickar enter sen på squad. Så ska de vara där tror jag 1. Ja 2. Nej. För att se stridsfältet (som commander) i 3d med en topdown-view så zoomar man enklast in 3x. Zooma ex. med Scrollen. Att bli commander 1. Tryck ENTER 2. Tryck SQUAD 3. Här har du flera alternativ, klicka på APPLY under Commander "menyn". Du har nu lämnat in en önskning på att vara commander, om en person redan är commander så kommer en röstning genomföras i slutet av rundan, annars så är det bara att vänta ett tag (alt. dö). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ser fram emot att lira som Squadleader och Commander. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Hade tråkigt sp jag körde lite mot bots med snajp och pistol . Btw någons screenshots som går att öppna ? Mina blir bara 0kb alttså det inte blir screens men det blir screens endå :/ Weei Redigerad 13 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag har ju GeForce 4 men det fungerar inte med demot va? Jag har geforce 4 ti 4600 och det funkar inte till BF2 demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts