Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Någon som vet hur man använder artilleri supporten? Folk som använder den får skit mycket kills när dom bombar en bas Undrar jag med... man måste vara Comander va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Man måste vara commander, men du kan självklart requesta ett artillary så att commandern bombar ditt mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ja, man måste vara Commander. Sen trycker man bara på "Artellery" och markerar ut platsen som ska beskjutas. http://www.totalbf2.com/features/screenshots/big/497.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Commander i en squad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Commander i en squad? Går inte att vara en commander i en squad, antingen är man commander eller squadleader. Edit: Som commander kan man säga åt enheter (squads) att utföra vissa saker, ex. attackera och försvara en flagga. Man kan också se en bit av stridsfältet i full 3d, fast ovanifrån, ascoolt. Redigerad 13 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nån som kan förklara varför mitt BF2 demo inte funkar? Jag dubbelklickar på ikonen, skärmen blir svart ett tag (den laddar antar jag) och sen så går den tillbaka till skrivbordet. Nån som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Någon som vet hur man använder artilleri supporten? Folk som använder den får skit mycket kills när dom bombar en bas Du måste trycka ENTER så finns det en knapp där det står SQUAD och där inne om du är snabb när ni börjar rundan så kan du bli det...MEN DU SKA TRYCKA PÅ EN KNAPP SOM DET STÅR (COMMANDER)! Om du blir det så trycker du T så kan du välja där Någon som vill spela med mig? Redigerad 13 juni, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Du måste trycka ENTER så finns det en knapp där det står SQUAD och där inne om du är snabb när ni börjar rundan så kan du bli det...MEN DU SKA TRYCKA PÅ EN KNAPP SOM DET STÅR (COMMANDER)! Om du blir det så trycker du T så kan du välja där Någon som vill spela med mig? Jag kan spela med dig ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nån som kan förklara varför mitt BF2 demo inte funkar? Jag dubbelklickar på ikonen, skärmen blir svart ett tag (den laddar antar jag) och sen så går den tillbaka till skrivbordet. Nån som vet vad det är för fel? Bf2 stödjer ditt grafikkort och allt sånt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Ja, man måste vara Commander. Sen trycker man bara på "Artellery" och markerar ut platsen som ska beskjutas. http://www.totalbf2.com/features/screenshots/big/497.jpg Berkriv hur du gör för att få fram det där... För är du Commander, Vart ska man trycka sen då? Ska man stå på nå't speciellt ställe eller? Redigerad 13 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Berkriv hur du gör för att få fram det där... För är du Commander, Vart ska man trycka sen då? Ska man stå på nå't speciellt ställe eller? Jag tror inte han är commander på den bilden. FÖr den bilden är från Totalbf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 BF2 demot funka ju inte för mig... Den där bilden är från TotalBF2.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jag tror inte han är commander på den bilden. FÖr den bilden är från Totalbf Okej,,, () Grrrh! Jag vill bara veta... Men säg bara hur man Bombar en ställe!!! :'( :'( Edit: skulle man trycka på "T" ?.. Redigerad 13 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Men jag skrev ju det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Okej,,, () Grrrh! Jag vill bara veta... Men säg bara hur man Bombar en ställe!!! :'( :'( Edit: skulle man trycka på "T" ?.. Sen trycker man bara på "Artellery" och markerar ut platsen som ska beskjutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 :"> Hehe, tack för hjäplen, eller nå't sånnt.. Jag har RADEON 9600 , måste man köra på "low" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Det är bara du som kan ta reda på det - testa dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Min flyter skit bra på medium. Ska testa på high sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ceone: Vad har du för grafikkort då? ATI 8500 low settings 9000 low settings 9200 se low settings 9500 se low settings 9600 se low settings 9500 low settings 9550 low settings 9600 low settings 9500 & 9600 pro mid settings När jag tog på medium så startade inte serven... Kom till 48% sen la datorn av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Ceone: Vad har du för grafikkort då? GeForce FX 5900 XT 128mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts