Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

Segt i serverlista.. Tillochmed min gamla dator (den gamla, inte nya) får den att flyta.

Loading rutan är inte till för bara menyn, det är en allmän ruta som kommer upp vad du än gör, tror jag.

Bättre med en ruta än inget, vet man att det iallafall händer något.

Vill du att det ska loada för att få fram menyn när du trycker på esc? det var för fan inte rutan jag klagade på utan den sega laddningstiden B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vill du att det ska loada för att få fram menyn när du trycker på esc? det var för fan inte rutan jag klagade på utan den sega laddningstiden B)

Jo, men vi som spelar/spelade bf42 och bf:v (äh..) har väll en annan syn på saken, eftersom att det alltid varit segt och att man fått känslan av att spelet lägger ner när man trycker på esc :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men vi som spelar/spelade bf42 och bf:v (äh..) har väll en annan syn på saken, eftersom att det alltid varit segt och att man fått känslan av att spelet lägger ner när man trycker på esc :teehee:

Jag lirade mycket bf42 för nåt, eller några år sedan, och upplevde inte samma seghet i menyerna, kan vara nånting med min dator som gör det extra segt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länge sen man spelade ett spel med segare menyer... det går  ju knappt bläddra i serverlistan för att det segar sig, och om man trycker esc i spelet kommer det upp en loadingruta, loada för att komma till menyn, lol

Håller med, serverlistan är seg som satan,

de skulle säkert kunna fixa till det med några små justeringar.

och esc loading rutan är också lite dryg.

Men aja man ska iaf vara glad att banan laddas relativt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt att man inte kan köra hangarbåten -_-

Fy fan, jag var M.A.C, Tog ett flyplan, Suger på att köra), Åkte till fiendens "hangarbåt",Hade tur, ingen av luftvärns kanonerna var bemannade, Hoppade fallskärm i vattnet, Simmade in i hangarbåten, Spawn dödade lite gubbar, Sprang upp och klättrade i stegar, Gjorde ett despirat försök att hoppa in i en luftvärns kanon och äga skit ur amerikarnana,Och så går det inte!!!! :'( :'(

Hur flyger du helikopter? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor