KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Segt i serverlista.. Tillochmed min gamla dator (den gamla, inte nya) får den att flyta. Loading rutan är inte till för bara menyn, det är en allmän ruta som kommer upp vad du än gör, tror jag. Bättre med en ruta än inget, vet man att det iallafall händer något. Vill du att det ska loada för att få fram menyn när du trycker på esc? det var för fan inte rutan jag klagade på utan den sega laddningstiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Vill du att det ska loada för att få fram menyn när du trycker på esc? det var för fan inte rutan jag klagade på utan den sega laddningstiden Jo, men vi som spelar/spelade bf42 och bf:v (äh..) har väll en annan syn på saken, eftersom att det alltid varit segt och att man fått känslan av att spelet lägger ner när man trycker på esc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ljuden gillar jag som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Jo, men vi som spelar/spelade bf42 och bf:v (äh..) har väll en annan syn på saken, eftersom att det alltid varit segt och att man fått känslan av att spelet lägger ner när man trycker på esc Jag lirade mycket bf42 för nåt, eller några år sedan, och upplevde inte samma seghet i menyerna, kan vara nånting med min dator som gör det extra segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ahh första battlefield med vapenljud som känns riktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ahh första battlefield med vapenljud som känns riktiga. W0rd! ... Förhandsbokade spelet idag på cdon. Och ägde idag med stridsvagnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Länge sen man spelade ett spel med segare menyer... det går ju knappt bläddra i serverlistan för att det segar sig, och om man trycker esc i spelet kommer det upp en loadingruta, loada för att komma till menyn, lol Håller med, serverlistan är seg som satan, de skulle säkert kunna fixa till det med några små justeringar. och esc loading rutan är också lite dryg. Men aja man ska iaf vara glad att banan laddas relativt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 NEJ, NEJ, NEJ!! Det vägrar starta på min dator! :'( I'm suffering with you... Eller nå't sånnt...¨ Fin bild när jag spelar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 (redigerad) Ska fan tjata till mig den här datorn, så kan jag lira BF2! http://www.datorbutiken.com/se/default.php...Id=C-GAMA6WH-SE EDIT: Fel URL...:"> Redigerad 13 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Ska fan tjata till mig den här datorn, så kan jag lira BF2! http://www.datorbutiken.com/se/ Den här...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Skrev fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 "Springer runt med anti tank..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tråkigt att man inte kan köra hangarbåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vad ska det vara bra för? Den går ju inte att sänka, plus att sjöslag praktiskt taget inte händer i moderna krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Tråkigt att man inte kan köra hangarbåten Fy fan, jag var M.A.C, Tog ett flyplan, Suger på att köra), Åkte till fiendens "hangarbåt",Hade tur, ingen av luftvärns kanonerna var bemannade, Hoppade fallskärm i vattnet, Simmade in i hangarbåten, Spawn dödade lite gubbar, Sprang upp och klättrade i stegar, Gjorde ett despirat försök att hoppa in i en luftvärns kanon och äga skit ur amerikarnana,Och så går det inte!!!! :'( :'( Hur flyger du helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att vistas i fiendens bas och döda kallas baserape, Sikorka. Det är oftast emot reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Att vistas i fiendens bas och döda kallas baserape, Sikorka. Det är oftast emot reglerna. I riktiga krig också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej, men det här är inte riktigt krig. Men om du nu skulle råka tro det bör du söka upp närmsta psykolog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej, men det här är inte riktigt krig. Men om du nu skulle råka tro det bör du söka upp närmsta psykolog. Jag undrade bara... Men va fan, man får Bomba,Skjuta ner, Slakta, Använda artilleri, hugga ner motståndarna med kniv men man får inte gå in i deras bas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Någon som vet hur man använder artilleri supporten? Folk som använder den får skit mycket kills när dom bombar en bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts