Krillepille Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 hej jag behöver crack till rode of rome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 hej jag behöver crack till rode of rome Läs reglerna! Btw, det heter Road to Rome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 2 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2003 o varför ska du spela de?? vanliga e roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 ny Desert Combat släpps på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag har haft BF, nedladdad men åndå, fejkad cdkey och allt :"> ... men det suger korv, det ska vara orginaaaal, vem fasiken vill köra mot bots, övet nätet ska det vara . Någon som vet var man kan köpa det billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) du kan köra på internet du också, en server att vekligen rekommendera är hydra!! den är jätte kul att spela på, annars så kan du spela på santapoco, den är också crackad, men jag ska köpa orginal på måndag (tänkte köpa i lördags, men boa var stängt för det var haloween eller va fan det var ) krillepille: kolla på www.gamecopyworld.com eller www.megagames.com Redigerad 3 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 är BF likt MOHAA? :"> MOHAA är iaf askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 du kan köra på internet du också, en server att vekligen rekommendera är hydra!! den är jätte kul att spela på, annars så kan du spela på santapoco, den är också crackad, men jag ska köpa orginal på måndag (tänkte köpa i lördags, men boa var stängt för det var haloween eller va fan det var ) krillepille: kolla på www.gamecopyworld.com eller www.megagames.com Kanske lite warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) det är cracks? om det skulle vara warez så skulle dom vara stämda för år sedan Redigerad 3 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) Ok.. så cracks är lagliga? Redigerad 3 november, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 är BF likt MOHAA? :"> MOHAA är iaf askul! Nja, inte speciellt likt. MOHAA är mer intensivt, men det är ju de flesta SP-spel. Scraw: Cracks är olagligt, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 ny Desert Combat släpps på fredag jupp vet de. längtar . den nya us helikoptern såg ganska kul ut o köra . älskar flyg fordon och snabba jeepar o sånt man kan köra över folk med . kan det inte vara fredag idag. på torsdag spelas de dc .4 men på lördag e .5 men fredag e då .5 släpps. jag vill ha fredag idag. lr hur fan den går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 jupp vet de. längtar . den nya us helikoptern såg ganska kul ut o köra . älskar flyg fordon och snabba jeepar o sånt man kan köra över folk med . kan det inte vara fredag idag. på torsdag spelas de dc .4 men på lördag e .5 men fredag e då .5 släpps. jag vill ha fredag idag. lr hur fan den går Det är 2 nya us helikoptrar! Och en ny irak helikopter. (Den är ful som stryk ) Längtar också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) dos nyas us helikoptrar . aaaa ja vill ha fredag ídag!!!!!! edit hur ser den andra us helikoptern ut?? inte den men den andra du sa ju att de va 2 nya?? Redigerad 3 november, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 dos nyas us helikoptrar . aaaa ja vill ha fredag ídag!!!!!! edit hur ser den andra us helikoptern ut?? inte den men den andra du sa ju att de va 2 nya?? Den andra usa helikoptern är också en modifierad black hawk, fast den kan skjuta missiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snart får jag DC.5 sjuka och om man inte spelar det på 5 dagar dör man . måste spela nuuuuuuu!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 (redigerad) nu ska jag ner till BOA och kolla om dom har battlefield!!! ni får se hur det gick sen (HOPPAS FÖR FAN ATT DET FINNS!!!) edit: ja det fanns, men jag drog sen till GAME och kollade, dom har lägsta prisgaranti, men dom hade inte där, och det kostade 429 på BOA; fy fan vad mycket??! Redigerad 3 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Jag spelar Battlefield varje dag,älskar patchen 1,5 Phillipinierna är så jävla rolig,jag och npgra i mitt lag lattjade och dödade varndra med sprängladdning och annat,asroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 (redigerad) det är cracks? om det skulle vara warez så skulle dom vara stämda för år sedan Nej, GCW kan inte bli stämda det är iaf ingen som kan stänga ner dom.... Anledning: Egen ISP, "I M P O R T A N T N O T I C E", Massor av hosts, Egen server, osv, osv.... edit: ja det fanns, men jag drog sen till GAME och kollade, dom har lägsta prisgaranti, men dom hade inte där, och det kostade 429 på BOA; fy fan vad mycket??!Kostar 399:- på Game och Åhlens i Västerås Redigerad 4 november, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2003 cracks är iaf inte oligligt, och vem var det som sa att man inte får ändra på exe filen? om man köper ett spel har man 100% rättighet att göra vafan man vill med det, annars skulle det vara enmot lagen att modda , tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts