Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 YES FICK DE FUNKA ONLINE NU!!! Som du vill jacker! Man kan kalla på artillery support så skjuter kanonerna där man säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 YES FICK DE FUNKA ONLINE NU!!! Som du vill jacker! Man kan kalla på artillery support så skjuter kanonerna där man säger Ceone ? vilken server lirar du på?? ska vi lira på swe for ?eller vad dom heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ceone ? vilken server lirar du på?? ska vi lira på swe for ?eller vad dom heter Ok vad e ipn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 NEJ, NEJ, NEJ!! Det vägrar starta på min dator! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Ok vad e ipn? Hmm vet inte men filtrerar bara på swe så kommer den upp fast spelar iof inte nu men senare kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hmm vet inte men filtrerar bara på swe så kommer den upp fast spelar iof inte nu men senare kanske Jag skrev swe och det kom minst 10servrar upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Servern heter Swefor typ... Nick: Xeo. Class: Assault. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är det bara jag eller är det för fler som ens demo hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag laddar ner demot nu och jag har bara 33min kvar YES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är det bara jag eller är det för fler som ens demo hackar. Mitt hackar inte. DEMOT ÄGER JU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är det bara jag eller är det för fler som ens demo hackar. Hmm mitt hackar ibland på när man spawnar på båten men om man tabar ut och in så slutar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Buhu, jag vill också spela! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Det ser ut att äga FETT. tankar och hoppas det funkar på morsans dator, orkar inte dra till far.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tankar 4.1 kb/s, segt som fan! , hjälp! problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tankar 4.1 kb/s, segt som fan! , hjälp! problem! http://mirror1.gadgeeks.com/demos/Battlefield_2_Demo.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Buhu, jag vill också spela! :'( Jacker... jag har ungefär en dator som dig... jag vet hur det känns Men ska köpa en splitterny i augusti då jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 http://mirror1.gadgeeks.com/demos/Battlefield_2_Demo.exe Tack!!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Wow det funkar till och med att maxxa och det flyter på. så jävla snyggt och bra gjort spel.. iaf på Instant battle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Länge sen man spelade ett spel med segare menyer... det går ju knappt bläddra i serverlistan för att det segar sig, och om man trycker esc i spelet kommer det upp en loadingruta, loada för att komma till menyn, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Länge sen man spelade ett spel med segare menyer... det går ju knappt bläddra i serverlistan för att det segar sig, och om man trycker esc i spelet kommer det upp en loadingruta, loada för att komma till menyn, lol Segt i serverlista.. Tillochmed min gamla dator (den gamla, inte nya) får den att flyta. Loading rutan är inte till för bara menyn, det är en allmän ruta som kommer upp vad du än gör, tror jag. Bättre med en ruta än inget, vet man att det iallafall händer något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts