xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hmm skulle tro det. Själv har jag high+high+insane Samma här, grafikkortet som ger mig mitt insane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 High, high och high för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HAHAHA! mitt grafikkort finns inte änns med på den listan så jävla dåligt är mitt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HAHAHA! mitt grafikkort finns inte änns med på den listan så jävla dåligt är mitt grafikkort Då säger jag det här till dig : if you have something lower than everything posted above forget about this game and throw your piece of sh1t in the garbage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bf2 demot är ute Typ dom mirrors som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bf2 demot är ute Typ dom mirrors som finns YEAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 OMG, De har skippat support för Geforce4? ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fan servrana e fulla. Laddar i morgon då är det inte mycket folk vakna på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 OMG, De har skippat support för Geforce4? ........ Ja, jävla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Finns det någon annanstans man kan ladda ner demot från?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Asså vafan!! Jag kan ju inte komma ut o spela på multiplayer skiten. Man kan ju bara skapa account. Man kan ju inte logga in på sin account. HJÄLP! hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Sry för dubbelpost men kolla på bilden det går inte att logga in på sin account. OCh de me retrieve account funkar ju heller inte. Redigerad 11 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Sry för dubbelpost men kolla på bilden det går inte att logga in på sin account. OCh de me retrieve account funkar ju heller inte. Hmm jag blev atomatiskt inloggad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 DU ska ja skriva in vad du vill att ditt acc ska heta... Du creatar ett när du skriver in alla saker och sen är det bara och börja spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 DU ska ja skriva in vad du vill att ditt acc ska heta... Du creatar ett när du skriver in alla saker och sen är det bara och börja spela. Jamen på e-mail så står det ju att jag redan använt de accounten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hmm.... Prova en annan E-mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Är Demot till BF 2 bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hmm.... Prova en annan E-mail? Ja jag använde en annan så stod det "Creating account...." sen händer inget fast man väntar JÄTTE länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Det Går att spela med ett GF4TI!!! Redigerad 11 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Tankar demot... Hoppas att det funkar med P4 1.8 GHz, GeForce3 och 512 MB RAM. Och posta gärna lite screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts