Jacker Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Har väl inte stöd för dom korten, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nej jag har AMD athlon 2800+ det är 2.4 ghz ungefär. Men AMD athlon är bättre till spel så det blir några plus på det Nej, du har 1.8 Ghz, socket 754. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Officiella BF2- covern! http://www.bf2.se/pfs.php?m=view&v=4-19maj...dvdpftukeng.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Officiella BF2- covern! http://www.bf2.se/pfs.php?m=view&v=4-19maj...dvdpftukeng.jpg Err. Gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Både ja och nej. Den som släpptes för nåt halvår sen var bara tillfällig. Men dom har tydligen valt att behålla den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Sweet Jesus, har ni sett den nya BF2 trailern?! Tanka här, riktigt härlig! Nästan så man får stånd. Redigerad 1 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Sweet Jesus, har ni sett den nya BF2 trailern?! Tanka här, riktigt härlig! Nästan så man får stånd. Älskade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Var bara tvungen att läsa igenom hela den här tråden. Fy vad omogna vissa av oss var förr... På den gammla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) BATTLEFIELD 2 HAR GÅTT GULD, BF2 HAR GÅTT GULD!! http://www.eagames.com/official/battlefiel...p?src=gone_gold Redigerad 2 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 BATTLEFIELD 2 HAR GÅTT GULD, BF2 HAR GÅTT GULD!! http://www.eagames.com/official/battlefiel...p?src=gone_gold !!!!!!!!!!!!!!!11111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Systemkraven till Battlefield 2 är nu officiella. För att spela Battlefield 2 gäller följande systemkrav (Windows XP krävs): Klient - minimum: Pentium 4 1,7 GHz eller motsvarande, 512MB RAM, 128MB grafikkort (stöd för 1.4 shader). Celeron 4 eller högre stöds. Klient - rekommenderas: Pentium 4 2,5GHz eller motsvarande, 1GB RAM, 256MB grafikkort. För att köra en Battlefield 2-server gäller följande systemkrav: Server - minimum: Pentium 4 1GHz, 384MB (Windows) / 256MB (Linux) Server - rekommenderas: Pentium 4 3GHz, 1GB (Windows XP) / Athlon 64, 1GB (Linux 64 bit) Tur att man får ny burk lagom till att BF2 släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tur att man får ny burk lagom till att BF2 släpps. Tror att min burk ska funka bra till BF2. AMD 64 3500+ 1 GB RAM Geforce 6800 GT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Battlefield (och call of duty), dem ända spelet jag gillar att spela till PC, annars så gillar jag inte att spela PC spel. vet ej varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hej jag är ny till battlefield 1942 så jag var å spela å tog några screens men då ja far till screens mappen är bilderna i tga-format 1.hur kan ja se på såna filer 2.varför kommer det såna filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ska snart få battlefield vietnamn gratis, för att min mormor köpte en ny dator(tro det eller ej (hon har pproblem med att dubbelklicka ) och då fick man välja 4spel(varav ett va bfv), då fick jag välja ett spel(för hon lirar inte ) sen fick min morbror välja spel också.(jag valde bfv om någon missförstog ) Aja, ska bli kul, har lirat förut, hoppas bara att det inte hackar sönder datorn som det har gjort för vissa... btw, när var det Battlefield 2 demot skulle släppas?, blir nog grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hej jag är ny till battlefield 1942 så jag var å spela å tog några screens men då ja far till screens mappen är bilderna i tga-format 1.hur kan ja se på såna filer 2.varför kommer det såna filer 1. Hmm vet ej vilka program det går att visa den i men det går i photoshop. 2. Det kommer sånna filer för att det gör det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Tror att min burk ska funka bra till BF2. AMD 64 3500+ 1 GB RAM Geforce 6800 GT Jupp, den kommer lungt klara det. Har själv ; Intel P4 3.6 GHZ 1GB RAM Ati Radeon X850XT .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Håller på och göra en hemsida som ska ha bf2banor. Problemet är att jag bara har 150mb utrymme till banorna. BF2maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du kan väl skaffa en FTP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du kan väl skaffa en FTP? Det är på en ftp ftp.bredband.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts