Jacker Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Sidan är ju nere, HORROR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Jo, jag har en liten fråga om battlefield vietnam, eller rättare sagt battlecraft vietnam. Jag kan inte göra egna banor för när jag startar programet så står det. Mod name.... Där skriver jag i namnet. men sen kommer det upp en ny ruta: Error, can't load Namnet och så måste jag välga nån mapp att lägga den i eller vad den nu har för betydelse. men efter det så står det:A installation of battlefield vietnam was not found at the location you specified. pleas specify game patch. Vad ska jag göra för att få det att funka? Edit: den där man skulle välga mappen hadde visst nåt med nån patch att göra. Redigerad 4 april, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) ...eller rettare sagt battlecraft vietnam. Eller rättare sagt stavas det rättare sagt! Redigerad 4 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Eller rättare sagt stavas det rättare sagt! Ooops, jag har varit allmänt flummig i dag satt, ursäkta mig. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ooops, jag har varit allmänt flummig i dag satt, ursäkta mig. =P Du måste välja battlefield vietnam i listan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Om jag gör en egen bana till BF1942 så vill jag ha botar på den. men hur får jag in botar på banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Man måste ladda ned nåt har jag för mig... Minns dock inte vad eller var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Fan vad jag måste dubbelposta i den här tråden... Men det spelar ingen roll, för Boomtown har kommit med en ny BF2- film! Boomtown har nämligen fått provspelat BF2 och filmade en hel del. Man får se så mycket att man inte kan vänta mer på det här spelet mer! Tanka från BF2.se's FTP, ASAP! Or i'll make you wear you'r ass as a hat! EDIT: Man måste vara meddlem på BF2.se för att kunna tanka filmen! Redigerad 8 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Skulle ni hellre spelat BF Vietnam än BF 1942? Jag undrar vilket som är roligast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) BF1942, helklart! BFV vart lite av ett fiasko... Det innehöll inte specielt mycket nytt + att det är det laggigaste spelet i världshistorien. BTW har ni hört om Fragalyser till BF2? Läs mer på BF2.se. Låter som ett effektivt verktyg. Och sen så har man lyckats lagt vantarna på högupplösta kartor på alla banor! Dalian Plant Daqing Oilfields Dragon Valley Fushe Pass Gulf of Oman Kubra Dam Mashtuur City Operation Clean Sweep Sharqi Peninsula Songhua Stalemate Strike at Karkand Zatar Wetlands Riktigt nice! Redigerad 10 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har installerat BF Vietnam nu och det är ju roligare än det första Håller på att tanka hem Invasion Gotland till det nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men, BFV är inte lika storskaligt som 1942. Och sen laggar det oftast tix när man kör online. Nä, BFV är bra när man vill ha nåt litet extra, men kan inte mäta sig med 1942. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Men, BFV är inte lika storskaligt som 1942. Och sen laggar det oftast tix när man kör online. Nä, BFV är bra när man vill ha nåt litet extra, men kan inte mäta sig med 1942. Vill man ha något litet extra ska man lira Silentheroes med TFV killarna på ventrilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har tyvärr inget headset, så jag vet inte hur dom är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Hej jag längtar värkligen efter BF2 och måste bara ha det. men jag är osäker om min data klarar det? MIN data ser följande ut: 128 DDR ATI RADEON 9800 procesor 2,39 GHz 512 MB RAM klara min data det tror ni? Redigerad 14 april, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Hej jag längtar värkligen efter BF2 och måste bara ha det. men jag är osäker om min data klarar det? MIN data ser följande ut: 128 DDR ATI RADEON 9800 procesor 2,39 GHz 512 MB RAM klara min data det tror ni? Den klarade Battlefield: Vietnamn gallant så den klarar nog BF2. Kanske inte med alla bottar men med några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Silent Heroes 1.0 kommer att släppas 22 April! http://www.silentheroes.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Börjar tröttna på att dubbelposta nu... Silent Heroes 1.0 Changelog! Silentheroes 1.0 ================= Major Changes: - 1 New map, SH Bocage - all the action, all the mayhem. - A new Swedish regiment, 'HV', for Swedish side. Can be found on map Myren. - New models of all AG3 and AK5-versions, aswell as the brand new AK4-set. - The Norwegians finally recieved their HK79 grenadelaunchers for the AG3. - New additions to the vehicle-GUI. - Control over Tunnelvision has been put in the hands of the server-owners! Toggle the redudant server-setting game.serverCrossHairCenterPoint 0/1 - All ironsights now blurred to improve visual focus on the targets ahead of you! Small Changes: - COOP-support added to Kongsheim, Skogsvag, SH_Bocage, Flisa, Myren, Engerdal. - Bots are now even harder! A real challenge for both medium to experienced players. - Fire-effects for all vehicles tweaked. - Animation-issue with 'dropped' gun now solved. Known issues: - The ships are not available on any maps - yet - and therefor not fully included in update. - COOP Market Guarden has been removed for now. DICE-bug in Mod.dll makes it crash dedicated servers - even though it's their own map! Included SilentHeroes maps [17]: - Aberdeen* - Engerdal* - Engerdal Day2* - Flisa* - Ingenmansland - Kongsheim* - LingonStigen - Myren* - Narvik* - SH Bocage* - SH Dalen* - SH Hillside - SH Rennesoy Island - SH Wake* - Skogsvag* - Svinesund - Tallskogen* * = Also has COOP-support! Included BF42-maps with COOP and Conquest-support [16]: - Battle of the Bulge - Battleaxe - Berlin - Bocage - El Alamein - Gazala - GuadalCanal - Iwo Jima - Kharkov - Kursk - Market Garden - Midway - Omaha Beach - Stalingrad - Tobruk - Wake Full Change-logg: -=[ 1.0 ]=- {Public Build: 2005-04-22 04:16} - Fixed: Gboat's model lod-fixed. - Fixed: Many Lexicon-entrys corrected and added, many BF42-entrys removed. - Fixed: Bhus1_ruin2 model updated. - Fixed: Engerdal_day2 updated. - Fixed: AK5-model and texture updated. - Fixed: GBoat-model and texture updated. - Fixed: XA180-model updated. - Fixed: XA180N-model updated. - Fixed: Rimi-model updated. - Fixed: Chus, Chus_butik and their simpel-models updated. - Fixed: Ehus-model updated. - Fixed: Dhus-model updated. - Added: COOP-support for Engerdal. - Fixed: Map SH_Wake updated. - Fixed: AI-updates for 20 handguns and 15 vehicles. - Fixed: Tunnelvisions impact at max-level reduced with 12.5%. - Fixed: Ironsights for new handguns updated. - Added: Tunnelvision-control for server-owners = handled via redundant game.serverCrossHairCenterPoint 0/1 - Fixed: Increased the TeamChangeLimit from 1 to 3, to handle those days when you accidently change team... - Fixed: Maps Engerdal, Flisa, Ingenmansland, Lingonstigen, Myren, Narvik, Aberdeen, SH_Bocage, SH_Dalen, SH_Hillside, SH_Rennesoy_Island, Skogsvag, Kongsheim, Svinesund, Tallskogen. - Added: New simpelmeshes for AG3, AG3 with HK79, AG3 slidingstock and AG3 with kindpad and scope. - Added: The mother of all flu's. - Fixed: Texture for Parkbank updated. - Fixed: Texture for Kraftl updated. - Added: Radartower PS860. - Added: New simpelmeshes for AK5, AK5B and AK5 with M203. - Removed: The mother of all flu's. - Added: New Swedish regiment 'HV', with PSG90, AK4, AK4 with M203, AK4 with scope and KSP58. - Added: Launch-sound to AT. - Added: COOP-support for map Myren. - Fixed: CampaignMapList updated. - Fixed: Heli-placements on Enterprise improved. - Fixed: Corrected animations for all handguns with grenadelaunchers to correct the 'drop'-issue. - Added: New crouch-animation. - Fixed: lexiconAll.dat updated. - Added: New icons for all AG3 and AK4-variants. - Fixed: Map SH_Bocage updated. - Fixed: Map Myren updated. - Removed: COOP-map Market Guarden due to 1.61-Mod.dll-bug. Thanks DICE. -=[ 0.49c ]=- {Internal Beta Patch} - Added: m45 AT-kits winter-versions. - Added: COOP-support for Flisa. - Fixed: Skogsvag now 1.61-safe. - Fixed: AI-settings for several handguns tweaked. - Inquisition: Church of England visited us. Accidently choosed 'Death'. Ate two pieces of cake. - Fixed: Bots now uses the m45 at an longer distance - no more Pskott-sniping by them. - Fixed: Ksp_AA now has 999 shots and 999 mags. - Fixed: KSP58's recovery for movement increased with 9%. - Fixed: KSP90's recovery for movement incresead with 20%. - Fixed: MG3, KSP58 and KSP90's penalty for standing reduced with 4%. - Fixed: Map SH_Bocage updated. - Added: COOP-support for SH_Bocage. -=[ 0.49b ]=- {Internal Beta Patch} - Fixed: bhus1_ruin2's AI-plugin corrected. - Fixed: Stuga01's AI-plugin corrected. - Fixed: SH_Bocage now 1.61-safe. Thanks DICE for introducing new bugs. Old ones wheren't enough? - Fixed: SH_Dalen now 1.61-safe. - Fixed: SH_MonoZone Updated, viewdistance lowered, ammo for helicopters corrected. - Fixed: Leo2a4 wheel placement raised 15cm. - Fixed: Ksp_AA recieved unlimited ammo. - Fixed: Swedish (Allied) AA's exitlocation corrected (DICE bug). - Fixed: Structure Timmer_1 updated. - Fixed: Norwegian Winter-kits updated with new AG3-versions. -=[ 0.49 ]=- {Internal Beta Patch} - Fixed: Updated textures for Hauk. - Added: Some additions to vehicle-GUI. - Fixed: AI-behaivors updated. - Fixed: Nackros all textures now doublesided. - Added: COOP-support for Kongsheim. - Fixed: Proper size for TKSP alpha-map. - Fixed: Strvm5-texture updated. - eBay: Sold Chokes soul. Was promised a fair price. - Fixed: Some redundant textures and models removed. - Fixed: New Models and skins for AT-4 and PskottM86. - Fixed: Chus_ruins model and texture updated. - Added: Structure Bhus3. - Added: Structure Bhus1_ruin. - Fixed: All soldier-skins re-packed for reduced memory-usage. - Removed: HKG3, AK4s, AK4k. - Added: AG3 with HK79 grenade-launcher, AG3 with slidestock, AG3 Scoped. - Added: Structure Bhus1_ruin2. - Fixed: New models and textures for AK5 with M203 and AK5. - Fixed: LOD-ranges on 30 handguns tweaked. - Fixed: New ironsights aim-pictures for AG3, AK4 and AK5. - Fixed: Flag-behaivors tweaked. - Fixed: Structure Timmer_1 updated. - Added: Structure Kuliss_hus1_open. - Added: Structure Kuliss_hus2, Kuliss_hus2b. - Added: Structure Kuliss_hus3, Kuliss_hus3b. - Added: Structure Kuliss_hus4, Kuliss_hus4b. - Added: Structure Lghhus1. - Added: Structure Lghhus2. - Added: Structure Stuga1. - Added: Prop Htruck. - Fixed: Strv122's wheels raised 15cm to lower the profile. - Fixed: All tanks ammo-handling redone. - Fixed: Strf9040 elevation downwards decreased by 0.5 degree to remove selfhits. - Fixed: Weapon-effects for vehicles tweaked. - Added: Map SH_MonoZone. - Added: Map SH_Bocage. - eBay: Payment from Satan recieved. One bag of noname potato-chips. - Fixed: Smoke-trail for AT-4 / Pskott tweaked and tracer-projectile used. - Fixed: COOP-maps updated; Iwo_Jima, Midway, Omaha_Beach, SH_Wake, Wake. - Added: COOP-versions of Enterprise, Fletcher, Gbat, Hatzuzuki, PrinceOW, Shokaku, Strb90E. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Sidan är ju nere, HORROR!!! Bara kvinnor kan vara horor, eftersom manliga kallas Giggolo. Å de finns väll inte så många kvinnor här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Öhm, kanske dags att börja gå på både svenska och engelskalektionerna? Hadde du gått på svenskan hadde du vetat att 'Horor' inte stavas sådär. Hadde du gått på engelskalektionerna hadde du vetat vad 'Horror' betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts