Jump to content

Battlefield

Jacker
 Share

Recommended Posts

Hej, jo nu har jag problem med menyn.

När jag startar Battlefield 1942 så ändras bildstorleken, det flimrar lite eller så slocknar bildskärmen. Samma sak brukar hända då jag ska gå tillbaka till menyn från en bana, när jag spelar på en bana är bildstorleken dock som vanligt. Jag har ställt in upplösning/färdjup och uppdateringsfrekvens på 1024*768/32bit/60Hz precis som jag jag vill ha det, jag har 60Hz uppdateringsfrekvens på skrivbordet också. Jag har uppdaterat grafikkortets drivrutiner. Jag har Battlefield 1942 1.61.

Vad är det för fel?

Ps: Aberdeen är en onlinebana så den kan inte jag köra än, jag har inget internet på min egna dator. :P

Men vad är Punkbuster?

Jag har ställt in antal bots till 200% och det hackar inte nåt. ^_^

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

Jag tror dom flesta redan har FH. ;) Och sen kanske du ska veta att FH kräver ca 1GB RAM för att det ska flyta korrekt. Jag har 512, det är ett helvete att ladda FH's banor! :rolleyes: Och sen laggar det tix! Men när FH och min dator verkar komma överens med varnadra är det underbart! :huh: Så en bra mod är det, men man ska helst ha en bra dator! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor